:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
یوسفی:

مسئولان با اقدامات عملی مانع از فشار بیشتر به مردم در حوزه بورس شوند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بورس و مشکلاتی که در آن ایجاد شده از مسئولان انتظار اقدام عملی در این بازار داریم تا بیشتر از این فشار به مردم نیاید.
کد خبر: ۱۸۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
اقتصادگردان- مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اظهارنامه مالیاتی برای برخی از مطبوعات، رسانه‌ها و روزنامه‌ها بدون اطلاع قبلی صادر شده است. با توجه به اینکه باید از قبل اطلاع ‌رسانی می‌شد و با توجه به شرایط بد اقتصادی بیشتر از این نباید باعث فشار به نشریات نشویم.

وی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: با توجه به نگاه به خرید خرما و موضوعات مربوط به آن به دلیل خشکسالی که وجود داشت، حدود ۵۰ درصد با کشاورزان به صورت ویژه در استان‌های جنوبی، خوزستان، بوشهر و بندرعباس قرارداد آب ‌بها، کود و نهاده ‌های کشاورزی بسته شد. با توجه به نزول رحمت الهی انتظار داریم وزیر نیرو و وزیر جهاد این قراردادها را اصلاح کنند که بیشتر از این به کشاورزان فشار نیاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم با اشاره به موضوع گرانی‌ها تاکید کرد: باید حواسمان باشد ارز ۴۲۰۰ تومانی هنوز حذف نشده نان گران شده است و در برخی جاها کمبود به وجود آمده و در استان‌های جنوبی به ویژه اهواز موجب ایجاد صف‌های طولانی شده است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات بورس خاطرنشان کرد: با توجه به بورس و مشکلاتی که در آن ایجاد شده از مسئولان انتظار اقدام عملی در این بازار داریم تا بیشتر از این فشار به بازار بورس و مردم نیاید.