:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آغاز عرضه اینترنتی تخم‌مرغ و برنج وارداتی در اهواز

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از آغاز عرضه اینترنتی تخم‌مرغ و برنج وارداتی در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
اقتصادگردان- علی‌رحم کریمی از عرضه اینترنتی تخم‌مرغ و برنج وارداتی در اهواز خبرداد و اظهار کرد: عرضه اینترنتی تخم‌مرغ و برنج وارداتی از طریق برنامه‌ نوآور (استارت‌آپ‌) به نام بازرگام که در کل کشور و کلانشهرها و در اهواز نیز راه‌اندازی شده، آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه عرضه اینترنتی کالاهای تخم‌مرغ و برنج وارداتی (برنج تایلندی و هندی ۱۲۱) افزود: این اقلام با قیمت مصوب عرضه می‌شوند که قیمت مصوب هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ ۴۳ هزار تومان، کیسه ۱۰ کیلویی برنج تایلندی ۱۲۵ هزار تومان و کیسه ۱۰ کیلویی برنج دانه بلند هندی ۱۸۵ هزار تومان است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص هدف عرضه اینترنتی کالاها گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت برنج و تخم‌مرغ، عرضه‌ اینترنتی را به عرضه معمول اضافه کردیم تا بتوانیم با دقت و سرعت بیشتر کالا را با قیمت مصوب به دست مصرف کننده نهایی برسانیم.

کریمی تصریح کرد: هدف عرضه اینترنتی کالاها، ثبات بازار است تا اگر کالایی دچار کمبود شود و یا افزایش قیمت داشته باشد، آن کالا را به صورت تنظیم بازاری در بازار عرضه کنیم.

وی اظهار کرد: قرار است برنامه‌های نوآور (استارت‌آپ) در خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در یکی، دو روز آینده راه‌اندازی شود تا مردم بتوانند از طریق سایت‌ها و این اپلیکیشن‌ها خرید کنند و کالاهایشان را درب منزل تحویل بگیرند.