:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بانک تجارت حامی توسعه و عمران استان زنجان

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در دیدار با استاندار زنجان بر حمایت بانک تجارت از طرح‌های عمرانی این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۸۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، مدیرعامل این بانک عصر دوشنبه چهارم بهمن ماه در دیدار با دکتر افشارچی استاندار زنجان که با حضور امین زارع معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور اعتباری برگزار شد به تشریح سیاست‌های این بانک در پشتیبانی از اقتصاد و صنعت استان‌های مختلف کشور پرداخت.

دکتر اخلاقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های ناتمامی که توجیه اقتصادی دارند باید در اولویت قرار گیرد گفت: ظرفیت‌های مغفول مانده‌ی فراوانی در اقتصاد نقاط مختلف کشور وجود دارد که می‌توان با توسعه، تکمیل و بهره‌برداری از آنها به پیشرفت کشور کمک کرد.

مدیرعامل بانک تجارت از آمادگی این بانک برای کمک به عمران استان زنجان خبر داد و گفت: نگاه بانک تجارت به اقتصاد کشور حمایت از اشتغالزایی و ثروت‌آفرینی برای استان‌های مختلف کشور است و شعب ما در استان زنجان همچون مشاوری امین همواره آماده رسیدگی به امور مالی و بانکی فعالان اقتصادی این استان هستند.

امین زارع معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور اعتباری بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و توان بازار سرمایه در تامین مالی پروژه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی امکانات ارزشمندی را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار داده و این دسته از شرکت‌های استان زنجان نیز می‌توانند به منظور پیشبرد پروژه‌های خود از این فرصت بهره‌مند شوند.

افشارچی استاندار زنجان نیز با بیان اینکه سبد صنایع متنوعی در این استان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد با حمایت بانک تجارت روند توسعه استان زنجان سرعت بیشتری به خود گیرد.