:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حضور بانک سرمایه در هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران

بانک سرمایه به منظور شناسایی بازارهای جدید و توسعه برندینگ در هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی حضور یافت.
کد خبر: ۱۸۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با هدف شناسایی بازارهای جدید و توسعه برندینگ و همچنین معرفی خدمات و محصولات خود در هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی حضور یافت. همچنین کارشناسان این بانک با حضور در غرفه شرکت های حاضر در نمایشگاه ضمن بازاریابی و مذاکره با نمایندگان شرکت ها به معرفی خدمات بانک پرداخته و نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام نمودند.

این گزارش می افزاید فرج اله قدمی، مدیرعامل به همراه سید مرتضی پور مرعشی، رئیس هیات مدیره و بهزاد گل‌دوست، معاون بانکی مدیرعامل بانک سرمایه نیز با حضور در نمایشگاه ضمن شرکت در آیین افتتاحیه از غرفه بانک سرمایه و برخی غرفه های نمایشگاه بازدید کرد و با مدیران و کارشناسان حاضر در این غرفه ها دیدار و گفت وگو نمود.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران (AGRICULTECH2022) با حضور نمایندگان شرکت های مختلف ایرانی و خارجی در ۷۰ غرفه از ۲۸ دی‌ماه تا یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به مدت چهار روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو پذیرای علاقمندان خواهد بود.