:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
با امضای دکتر محمد فطانت:

سرمایه گذاری های بانک آینده وارد فاز جدیدی شد، امضای قرارداد همکاری با وزارت گردشگری

بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انعقاد قراردادی بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک، تأکید کردند.
کد خبر: ۱۸۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
اقتصادگردان- در چارچوب این قرارداد که به امضای دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده و سعید اوحدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رسید، سطح همکاری‌های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب برای توسعه ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری کشور، ارتقا خواهد یافت.

دکترفطانت، مدیرعامل بانک آینده با اشاره به سال‌ها فعالیت‌ این بانک در حوزه گردشگری که نمود آن را می‌توان در قالب ساخت و تکمیل هتل‌های متعدد و دیگر پروژهای مرتبط یافت، تأکید کرد که سرمایه‌گذاری بانک آینده در قالب تسهیلات در دیگر حوزه‌های تجاری نیز بیش‌تر رویکرد فرهنگی و گردشگری داشته است.

مدیرعامل بانک آینده، ضمن استقبال از عقد قرارداد جدید گفت: باور داریم که در دوران پساکرونا و گذار از شرایط قرنطینه، مقوله گردشگری بیش از هر بخش دیگری می‌تواند تحول‌آفرین و مورد اقبال عموم مردم باشد که همین امر، اهمیت ایجاد زیرساخت‌های مناسب و خدمات‌رسانی مطلوب در حوزه گردشگری را دو چندان می‌سازد. ایشان افزود: فعالیت‌های بانک آینده در حوزه وزارت متبوع، تنها منحصر به این امر نیست و بانک آینده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بخش‌های متنوعی فصل مشترک دارد که همین ویژگی می‌تواند در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها، نقش‌ مؤثری ایفا کند.
سعید اوحدی، معاون وزرات میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز مداومت، تلاش مستمر و نظارت تا دست‌یابی به نتیجه را ویژگی‌ و رویکرد بانک آینده دانست و با اشاره به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم و تورم موجود، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در عبور از این شرایط، به‌ویژه وضعیت سخت ناشی از کرونا، بسیار مؤثر خواند. وی هم‌چنین تأکید کرد که در تمام دنیا، هیچ توسعه‌ای بدون پشتوانه بانک‌ها، محقق نخواهد شد.

اوحدی مشارکت بانک آینده را در پشتیبانی از اهداف و پروژه‌های موردنظر، بسیار بزرگ و ارزشمند خواند و یادآور شد که این اقدام بانک آینده در نهایت به اشتغال‌زایی خانواده‌های ایرانی منجر خواهد شد که به‌مراتب هدفی ارزنده‌تر است.