:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

هزینه صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک های صنعتی رایگان است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: هزینه صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک های صنعتی کاملا رایگان است که زمینه ساز کاهش هزینه های ساخت و ساز واحدهای تولیدی می شود.
کد خبر: ۱۸۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
اقتصادگردان- محمد اهلی 16 آذر در جریان بازدید از طرح های ساخت و ساز در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: در هشت ماهه سالجاری شاهد صدور 75 فقره مجوز احداث ساختمان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل بودیم.

وی با اشاره به اینکه با صدور این مجوزها روند ساخت و ساز این طرح های صنعتی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: احداث چندین طرح تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل آغاز شده است که شهرک های صنعتی برای ارتقای این واحدهای تولیدی و صنعتی مشوق های متعددی را در نظر گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از صدور 75 فقره مجوز احداث ساختمان در اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد مجوز احداث ساختمان در حدود 10 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی را شامل می شود که یقینا با تکمیل این طرح های صنعتی شاهد آغاز تولید و اشتغال زایی آنان در سال آینده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، ساخت و ساز در شهرک های صنعتی از قانون شهرداری ها مستثنی است، اضافه کرد: اخذ مجوز و شروع عملیات ساختمانی در شهرک های صنعتی نیازی به دریافت مجوزهای جداگانه از ادارات مختلف ندارد چرا که این کار قبلا توسط شرکت شهرک های صنعتی انجام شده است.

اهلی تصریح کرد: هزینه صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک های صنعتی کاملا رایگان است که زمینه ساز کاهش هزینه های ساخت و ساز واحدهای تولیدی می شود.