:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در قالب طرح‌های تسهیلاتی حوزه اعتباری اجرایی می‌شود

حمایت بانک رفاه کارگران از مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و فعالان حوزه سلامت

بانک رفاه کارگران با پرداخت حدود 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات در 7 ماهه ابتدایی سال جاری در قالب طرح‌های فعال حوزه اعتباری، به سهم خود سعی کرد تا به عنوان یکی از بانک‌های تجاری کشور نقش پر رنگ و موثری در راستای حمایت از تولید ملی در شرایط پاندمی کرونا و همچنین تحقق اهداف شعار سال "تولید ملی؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" ایفا نماید.
کد خبر: ۱۸۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، از جمله طرح‌های تسهیلاتی این بانک طرح "کرامت" است که جامعه هدف آن را مستمری‌بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، تشکیل می‌دهند. بانک در 7 ماهه ابتدایی سال 1400 بالغ بر 11.582 میلیارد ریال تسهیلات در قالب این طرح پرداخت کرده است که به واسطه شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا، عموما به صورت غیرحضوری پرداخت شده است.
بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک سلامت‌محور همچنین با هدف حمایت از فعالان حوزه سلامت کشور در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بالغ بر 5.500 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح "مهر سلامت" به واجدین شرایط پرداخت کرده است.  
این گزارش می‌افزاید، از دیگر طرح‌های فعال حوزه اعتباری بانک رفاه طرح "اساتید" است که با هدف حمایت تسهیلاتی از جامعه اساتید کشور اجرایی می‌شود. بانک در 7 ماهه ابتدایی سال جاری حدود 19 هزار میلیون ریال تسهیلات در قالب این طرح به جامعه اساتید کشور پرداخت کرده است.
لازم به ذکر است، طرح‌های "ربیع رفاه"، "رفاه‌سازان"، "سودمند"، "حامی پذیرندگان رفاه"، "بورس کالا و انرژی" و.... از دیگر طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران هستند که با هدف حمایت اعتباری از بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، دانشگاهی و... اجرایی می‌شوند.