:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
ادامه بررسی تبصره‌های بودجه ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح و بعدازظهر

کمیته‌ای برای بررسی افزایش پلکانی حقوق کارکنان تشکیل شد

جزئیات و بندها و تبصره‌های بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ با حضور رئیس جمهور و همه اعضای کابینه مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
اقتصادگردان- جلسات فوق‌العاده هیات دولت برای بررسی و تدوین بودجه ۱۴۰۱ کل کشور روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تشکیل شد و در آن در خصوص افزایش حقوق کارکنان مقرر شد کمیته‌ای این موضوع را بررسی کند به گونه‌ای که افزایش حقوق به صورت پلکانی انجام شود تا کارکنانی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند افزایش حقوق بیشتری داشته باشند.

در این جلسه همچنین در راستای مردمی کردن اقتصاد و مشارکت مردم در اداره امور مقرر شد دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های نیمه تمام در سطح استانی و ملی را با مشارکت بخش خصوصی تکمیل کنند.

در جلسه هیات وزیران برای توسعه اینترنت همگانی و دسترسی همه آحاد مردم به اینترنت تصمیم گرفته شد تا توسعه و تکمیل زیرساخت‌های برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق کشور با اولویت و به سرعت انجام شود.

در این جلسه همچنین با پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد برای تقویت صندوق بیمه کشاورزی، حدود ۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به منظور جبران خسارت کشاورزان اختصاص یابد تا در صورت تایید نهایی توسط مجلس شورای اسلامی، این مبلغ در این زمینه هزینه شود.

در جلسه هیات دولت همچنین در زمینه اختلاف فدراسیون فوتبال، صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان در خصوص حق تبلیغات محیطی تصمیم گرفته شد کارگروهی متشکل از این سه دستگاه موضوع را بررسی و پیشنهاد مشخصی را برای تصویب به هیات دولت ارائه دهد.

هیات دولت برای ادامه بررسی تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و جزئیات آن فردا جمعه نیز تشکیل جلسه فوق‌العاده خواهد داد.