:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
با افتتاح ۷۰۰ واحد در بهمن ماه

متقاضیان نهضت ملی مسکن در اندیشه خانه‌دار می‌شوند؟

در شهر جدید اندیشه حدود ۲۷۰۰ واحد مسکونی در قالب قراردادهای مشارکتی مسکن ملی که با نهضت ملی مسکن ادغام شده بین شرکت عمران و سازندگان در حال اجرا است که تا بهمن ماه ۷۰۰ واحد آن افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
اقتصادگردان- حدود ۲۷۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید اندیشه در نقاط مختلف این شهر استان تهران غالبا با پیشرفت ۵۰ تا ۹۰ درصد در حال اجرا است.

۷۰۰ واحد از این پروژه‌ها که قرار است با طرح نهضت ملی مسکن ادغام شود به زودی تکمیل خواهد شد و احتمالا در بهمن ماه به مرحله افتتاح می‌رسد. شرکت عمران از عزم خود برای تکمیل پروژه‌ها در زمان مقرر خبر داده است.

اغلب پروژه‌های مسکونی، خدماتی و تجاری که در شهر جدید اندیشه در جریان است از نوع مشارکت با بخش خصوصی است و با توجه به انعقاد قراردادهای آن در یکی دو سال اخیر چندان گرفتار رشد قیمت ماه‌های گذشته نشده و تمامی پروژه‌ها فعال است. این واحدها با کیفیت و طراحی مناسب در حال ساخت است.

حبیب‌الله طاهرخانی ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ در جریان بازدیدی که به تازگی از شهر جدید اندیشه داشته روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با سازنده هایی که فعال عمل کنند نهایت همکاری و کمک خواهد شد. او همچنین بر تسریع در برقراری انشعابات و انجام تعهدات در پروژه‌هایی که با این مشکلات مواجه هستند تاکید کرد.

پروژه‌های لیلیان پالاس، هزار دستان، مرکز شهر، تجاری مریم، مسکونی نرگس، سرای فرهنگی فاز۴ محله۷، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه هایی بودند که توسط معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت.

مجتمع مسکونی نرگس برای ۱۷۶ واحد در زمینی به مساحت ۵۷۰۸ مترمربع با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. همچنین مجتمع مسکونی هزاردستان با ۲۶ طبقه مسکونی در ۱۵۴۶ مترمربع، پروژه ۱۰۷۹ واحدی مرکز شهر با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد، پروژه ۵۴۵ واحدی لاله با پیشرفت فیزیکی ۶ درصد، پروژه۵۰ واحدی آپادانا با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، پروژه مشارکتی خدماتی مریم با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فاز ۴ با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، ساختمان فرهنگی محله ۷ فاز ۴ اندیشه با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیک از جمله پروژه‌هایی هستند که با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در اندیشه در  دست اجرا قرار دارد.