:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
حدادی:

انتظار ما از دولت مردمی ایجاد اشتغال است

یک عضو کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار ما از دولت مردمی حل مشکلات اساسی و ایجاد اشتغال است گفت که به ساختار نظام‌مند با تفکر جهادی نیاز داریم.
کد خبر: ۱۸۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
اقتصادگردان- علی حدادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور گفت: ما مدیون مردم هستیم و کلیدواژه رهبری همواره «اقدام به موقع» بوده است؛ مدیریت زمان در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بسیار مهم است و آنچه در گزارش کمیسیون ویژه آمده حاکی از عملکرد خوب دستگاه ها نیست.

وی ادامه داد: انتظار ما از دولت مردمی حل مشکلات اساسی و ایجاد اشتغال است، همچنین باید با حذف بروکراسی ها به عدم تمکین بانک ها از قوانین نیز رسیدگی شود.

نماینده ساوجبلاغ با اشاره به جمعیت بیش از ۳ میلیون نفری استان البرز، گفت: در این استان بیکاری جدی داریم و دستگاه های دولتی امور اقتصادی استان طی چند ماه اخیر هیچ فعالیتی نداشته اند و طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه استان، وضعیت خوبی وجود ندارد.

به گفته وی وزارتخانه های کشاورزی، صمت، تعاون و میراث فرهنگی در دولت قبلی و فعلی باید برنامه ریزی جدی انجام دهند که هنوز صورت نگرفته است.

حدادی تاکید کرد که به ساختار نظام‌مند با تفکر جهادی نیاز داریم. تخصیص اعتبارات با گذشت ۹ ماه هنوز انجام نشده و ضعف جدی در دستگاه های اجرایی داریم.