:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
محرم‌زاده:

دولت نسبت به اجرای تبصره‌های مربوط به اشتغال در قانون بودجه اقدام کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دولت و وزیر اقتصاد خواست که نسبت به اجرایی شدن تبصره‌های مربوط به اشتغالزایی در قانون بودجه اقدام لازم را داشته باشد.
کد خبر: ۱۸۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
اقتصادگردان- احمد محرم‌زاده در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس درباره گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره‌ نحوه اجرای بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در خصوص مصوبات تبصره ۱۸ و ۱۴، مجموعا ۵۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال و محرومیت‌زدایی با نظر مجلس یازدهم مصوب شد که متاسفانه با مخالفت دولت قبلی مواجه شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون هشت ماه از زمان مقرر شده می‌گذرد و اقدام مثبتی هم شکل نگرفته است، اگر این تبصره‌ها انجام نشود محرومیت مناطق محروم بیشتر خواهد شد. از وزیر اقتصاد و دارایی می‌خواهیم نسبت به عملیاتی شدن این تبصره‌ها اهتمام جدی داشته باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جوانان و بیکاران در حوزه‌های انتخابیه از نمایندگان مطالبه دارند، متاسفانه تاکنون این تبصره‌ها اجرایی نشده و بر محرومیت این مناطق محروم افزوده شده است. دولت انقلابی نسبت به این مهم توجه داشته باشد.