:
كمينه:۱۰.۴°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

کامیونت جدید بهمن‌دیزل معرفی شد

محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نام کامیونت «فورس» که در خط تولید این شرکت راه‌اندازی شده و آماده ورود به بازار است، امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی نمایندگان مجلس و مسوولان گروه خودروسازی بهمن‌ رونمایی شد.
کد خبر: ۱۸۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
اقتصادگردان- این محصول که در دو نمونه ۶ تن و ۸.۵ تنی تولید و عرضه می‌شود، در راستای حضور در ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه اقتصادی کشور پا به عرصه تولید گذاشت.

مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم که در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهار داشت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تولید، بارقه‌های امید را در دل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و صنعتی زنده می‌کند.

«بیوک علیمرادلو» بیان‌داشت: امروز گروه بهمن بیش از ۶۰ درصد بازار کامیونت کشور را در اختیار دارد و سعی داشته تا در همه لایه‌های بازار به تامین نیازمندی‌های کشور بپردازد.

وی، حمل‌ونقل را به مثابه خونی در رگ‌های اقتصادی کشور توصیف کرد که در سال‌های اخیر دچار فرسودگی شده و نیاز است تا محصولات جدیدی در این ناوگان جایگزین شوند.

علیمرادلو با اشاره به محصولات جدیدی که گروه بهمن در سال‌های گذشته به بازار معرفی و عرضه کرده، از ورود بهمن‌دیزل و سیباموتور به عرصه حمل و نقل مسافری و تولید اتوبوس در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه در عرصه حمل و نقل جاده‌ای جای کار بسیار است، از تعریف ۱۸ پروژه توسعه ای در بهمن‌دیزل خبر داد.

در این مراسم، مدیرعامل بهمن‌دیزل نیز اظهار داشت: ورود به بازار کامیونت فورس، گامی مهم در راستای بهبود و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است.

«حسین خضری» افزود: جمع تولیدات سال گذشته بهمن‌دیزل یک‌هزار و ۱۵۹ دستگاه بود، این در حالی است که تا امروز یک‌هزار و ۴۶۴ دستگاه محصول در این گروه تولید شده و مطابق برنامه تا پایان سال ۲‌هزار و ۵۵۵ دستگاه خودرو تولید خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: بهمن‌دیزل و سیباموتور در مجموع سهم ۵۰ درصدی در حوزه خودروهای باری و مسافری دارند.

خضری همچنین از معرفی کشنده جدید و وانت جدید بهمن‌دیزل در ۲ ماه آینده خبر داد.