:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
شرایط دریافت وام ٢٠٠ میلیونی بانک صادرات ایران اعلام شد

دریافت وام ٢٠٠ میلیون تومانی بانک صادرات ایران بدون ضامن، با نرخ سود صفر و بدون پرداخت قسط

همچنین دارندگان و افتتاح‌کنندگان سپرده ‌بلندمدت نزد شعب بانک صادرات ایران می‌توانند در قالب طرح «تسهیلات بدون واریز قسط»، تسهیلات مرابحه خرد به میزان حداکثر ٥٠ درصد موجودی و تا سقف دو میلیارد ریال دریافت کنند و بدون پرداخت قسط، اصل پول خود را در پایان قرارداد ٦٠ ماهه دریافت کنند
کد خبر: ۱۸۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
خبراقتصادی - اشخاص حقیقی وحقوقی،مدیران شرکت‌ها وخیرین می‌توانند با سپرده‌گذاری بلندمدت دربانک صادرات،نسبت به افتتاح حساب برای استفاده خود، اقوام درجه یک، اشخاص زیرمجموعه و کارکنان اقدام و آنها را برای دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال درقالب دوطرح «تبسم» و«تسهیلات بدون واریز قسط»بدون ضامن به بانک معرفی کنند.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای تسهیل و تأمین نیازهای تسهیلاتی مردم، طرح «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) را برای پرداخت تسهیلات حداکثر دو میلیارد ریالی و بدون ضامن با نرخ سود صفر عملیاتی کرده است.  

بر مبنای این طرح متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک، تا میزان ٩٠ درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده خود را با نرخ سود صفر و با مدت بازپرداخت حداکثر ٦٠ ماهه بدون ضامن از بانک صادرات ایران دریافت کنند یا این تسهیلات را در اختیار اقوام درجه یک شامل همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر یا کارکنان و افراد زیرمجموعه خود قرار دهند.

همچنین دارندگان و افتتاح‌کنندگان سپرده ‌بلندمدت نزد شعب بانک صادرات ایران می‌توانند در قالب طرح «تسهیلات بدون واریز قسط»، تسهیلات مرابحه خرد به میزان حداکثر ٥٠ درصد موجودی و تا سقف دو میلیارد ریال دریافت کنند و بدون پرداخت قسط، اصل پول خود را در پایان قرارداد ٦٠ ماهه دریافت کنند. در این طرح نیازی به واریز قسط از طرف وام گیرنده نیست. همچنین این تسهیلات، بدون نیاز به ضامن قابل پرداخت است. در طرح «تسهیلات بدون واریز قسط» بانک صادرات ایران، مدت سپرده گذاری و باز پرداخت تسهیلات ٦٠ ماه است.  

در این طرح نیز می‌توان نسبت به افتتاح حساب برای استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر اقدام کرد. همچنین اشخاص حقوقی می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات نسبت به افتتاح حساب اقدام و کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات مورد نظر به بانک صادرات ایران معرفی کنند.