:
كمينه:۷.۷۹°
بیشینه:۸.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

مراسم معارفه مدیرعامل جدید بانک تجارت برگزار شد

آئین تکریم دولت آبادی مدیر عامل پیشین و معارفه اخلاقی فیض آثار مدیر عامل جدید بانک تجارت با حضور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد
کد خبر: ۱۸۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
اقتصاد گردان -  به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر مرادپور به عنوان نماینده سهامداران عمده بانک تجارت با تبریک میلاد با سعادت حضرت رسول (ص) گفت: دولت و وزارت اقتصاد انتظاراتی را از سیستم بانکی دارند و این انتظار یک طرفه نیست و دولت هم برای تحقق آن کمک خواهد کرد.

وی با تشریح این انتظارات افزود: رعایت حقوق و تکریم مشتریان، تبادل قراردادهای فی ما بین بانک و مشتریان به صورت شفاف و الکترونیکی، حمایت بیشتر از تولید و بخش های مولد، ممانعت از تعطیلی واحد های تولیدی تملیک شده توسط بانکها و کمک به تسهیل فعالیت این واحد ها، گسترش تسهیلات اعطایی خرد و کارت اعتباری، پایبندی بانکها به مصوبات شورای پول و اعتبار به ویژه رعایت نرخ مصوب سود سپرده ها و تسهیلات اعطایی، رعایت عدالت در تخصیص اعتبار و تسهیلات به استانها به ویژه استانهای محروم و سود آور کردن عملیات بانک با گسترش فعالیت های کسب و کاری خصوصا در بانک های بورسی از جمله انتظارات وزارت اقتصاد از بانک هاست. برای تحقق این انتظارات دولت هم باید با تسهیل شرایط کسب و کار و تعیین تکلیف بدهی های خود به بانکها نقش آفرینی کند.

دکتر مرادپور با تقدیر از زحمات دولت آبادی در 46 ماه تصدی مدیر عاملی بانک تجارت تاکید کرد: اطمینان داریم که با حضور آقای دکتر اخلاقی فیض آثار ضمن تداوم روند رو به رشد بانک تجارت، سودآوری پایدار این بانک را شاهد خواهیم بود. حضور آقایان دولت آبادی و اخلاقی فیض آثار که کارشناس و از مدیران لایق نظام بانکی هستند در آینده اثرات مثبت خود را در بانک های ملت و تجارت نمایان خواهد کرد.

رضا دولت آبادی مدیر عامل پیشین بانک تجارت گفت: خدای بزرگ را شاکرم که در شرایطی از بانک تجارت جدا می شوم که بانک وضعیت مناسبی دارد و بسیار خرسندم که یکی از مدیران خوشنام و با تجربه سیستم بانکی به عنوان مدیر عامل بانک تجارت منصوب شده اند و یقینا با تجربیات آقای دکتر اخلاقی فیض آثار ، این بانک در مسیر موفقیت ثابت قدم خواهد ماند.

دکتر اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت نیز در سخنان خود تاکید کرد: با مرور موفقیت های بانک تجارت در سالهای اخیر به این نتیجه می رسیم که کار دشواری پیش روی ماست. در نظام ارزیابی، تلاش هایی که منتج به نتیجه می شود از نگاه مسئولین ذیربط دور نخواهد ماند و این مهم به ما یادآوری می کند که باید با تلاش بیشتر علاوه بر حفظ وضعیت فعلی آن را ارتقاء دهیم.

دکتر اخلاقی فیض آثار از حضور در جمع همکاران بانک تجارت ابراز خرسندی کرد و گفت: از بانک تجارت در نظام اقتصادی کشور به عنوان بانکی فاخر نام برده می شود و ظرفیت های بانک به ویژه در حوزه منابع انسانی به عنوان شاخصه این بانک مطرح است. برای پاسداشت و تداوم این دستاوردها که به سختی حاصل شده است به همراهی و تلاش افزون تر همکاران عزیزم در بانک تجارت نیاز دارم .

تقدیر از زحمات دولت آبادی و اعطای حکم انتصاب دکتر اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت پایان بخش این مراسم بود.