:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
میترا فتحی مدیر روابط عمومی شرکت پیرامون سیستم قشم خبر داد

حضور شرکت دانش بنیان پیرامون سیستم قشم در نمایشگاه صنعت برق؛ تولید کننده سیستم های آنالیز آب و بخار نیروگاهی- ۷ تا ۱۰ آبان ۱۴۰۰

شرکت پیرامون سیستم قشم؛ اولین و بزرگ ترین تولید کننده سیستم های آنالایزر ایران ۷ تا ۱۰ آبان 1400 در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق حضور خواهد داشت و متخصصان صنایع برق و علاقه مندان به دانش و سیستم های آنالایزر می توانند ازغرفه این شرکت در سالن ۷ نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کنند
کد خبر: ۱۸۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
اقتصاد گردان - میترا فتحی مدیر روابط عمومی شرکت پیرامون سیستم قشم با اعلام این خبر گفت:  در طی روزهای برگزاری نمایشگاه صنعت برق، علاوه بر حضور مهندس رضا راجی کرمانی مدیر عامل این شرکت، سایر متخصصان شرکت پیرامون سیستم قشم نیز در محل غرفه در سالن  هفت، پاسخگوی پرسش های متخصصان و علاقه مندان به دستگاه های آنالایزر هستند.
در این نمایشگاه که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ هر روز دایر می شود. نماینده کشور‌هایی از قبیل چین، ایتالیا، ترکیه، کانادا، آلمان، فرانسه و ژاپن حضور دارند.
بيست و یکمین نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق ایران  با حضور ۲۴۵ شرکت داخلی و ۱۱ نماینده شرکت‌های خارجی در وسعت ۴۰ هزار متر مربع که شامل ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی است، از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می شود.
در این نمایشگاه، کالا‌هایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق و خطوط انتقال توسط کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.
مهندس رضا راجی کرمانی مدیرعامل شرکت نیز گفت: "شرکت پیرامون سیستم قشم"؛ اولین و بزرگ ترین تولید کننده سیستم های آنالایزر ایران با بیش از 100 پروژه پایان یافته سیستم های آنالایزر برق، آب، گاز، پتروشیمی، فولاد، و زیست محیطی به عنوان نخستین طراح و سازنده سیستمهای آنالایزر، با تحقیق و توسعه در شرکت های دانش بنیان، قطعات و مجموعه های مورد نیاز را تولید و به بازار عرضه کرده و تحویل دستگاه های آنالایزر ساخت داخل برای بخش انرژی 2 تا 4 ماه سریعنر از رقبای خارجی انجام می شود. پیرامون سیستم قشم بیش از 50 درصد سهم بازار سیستمهای آنالیز فرآیندی را در دست دارد و یکی از شرکت های اصلی کشور در زمینه تامین دستگاه ها و سیستمهای آنالیز فرآیندی است.
وی افزود: جوانان متخصص در واحد تحقیق و توسعه، موفق شدند ده ها قطعه و مجموعه مورد نیاز دستگاه های آنالایزر را طراحی و تولید کنند و حتی قطعاتی که تنها سه شرکت در جهان تولید می کنند از طریق تحقیق و توسعه بازطراحی و به مرحله تولید صنعتی برسانند.
وی ادامه داد: دستاوردهای شرکت پیرامون سیستم قشم؛ نخستین طراح و سازنده سیستمهای آنالایزر فرآیندی در سال های اخیر قابل توجه بوده و  دستگاه های آنالایزر ایرانی با تحقیق و توسعه در شرکت های دانش بنیان به بازار عرضه شده است و در جهت ساخت داخل کردن، کاهش هزینه ها و کاهش زمان تحویل و خدمات پس از فروش، دستاوردهای بزرگی کسب کرده است.
نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت برق برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

مدیر روابط عمومی شرکت پیرامون سیستم قشم    میترا فتحی  m.fathi@piramoonco.com      09393104050