:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

رقابت ١٣ هزار داوطلب در آزمون استخدامی بانک صادرات ایران

آزمون استخدامی سال ١٤٠٠ بانک صادرات ایران با حضور بیش از ١٣ هزار داوطلب در ١٩ استان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، آزمون استخدامی سال ١٤٠٠ بانک صادرات ایران بعد از ظهر جمعه ٢٣ مهرماه سال جاری در تهران و ١٨ استان کشور برگزار شد که بیش از ١٣ هزار نفر داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط برای تصدی سمت بانکدار / بانکیار (تحویلدار) در این بانک با هم به رقابت پرداختند.
همزمان داوطلبان مرد بومی شهر تهران که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مهندسی عمران (عمران، سازه و زلزله)، برق (قدرت) و مکانیک (سیالات) از دانشگاه‌های منتخب دولتی هستند، برای تصدی شغل کارمند فنی-مهندسی در این آزمون شرکت کردند. همچنین این بانک در این آزمون از میان داوطلبان بومی مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، در دو استان قزوین و بوشهر تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.
این آزمون به طور همزمان در استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، برای استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار) و در استان‌های قزوین و بوشهر علاوه بر استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، به منظور جذب تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی برگزار شد.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از مراحل برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه برای گردش شغلی در سازمان نیاز به استخدام وجود دارد، اظهار کرد: بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر تعداد زیادی بازنشسته داشته و امیدواریم با جذب نیروی‌های جدید، بتوانیم کمبود نیروی انسانی بانک را تامین کنیم.
در جریان برگزاری این آزمون، حسین مردانی، مدیرامور سرمایه‌های انسانی، ولی آزادی، مدیرامور بازرسی و تطبیق، اسماعیل غلامی، رئیس اداره کل حراست و حفاظت پرسنلی، سید جلال حسینی، رئیس اداره کل امور کارکنان، جهاندار رضایی، رئیس اداره کل آموزش و برخی دیگر از مدیران بانک صادرات ایران  از نزدیک بر روند برگزاری این آزمون نظارت داشتند.
بر اساس اعلام مدیریت امور سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران نتایج نهایی این آزمون حداکثر تا پایان آبان‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد.