:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور بر تکمیل پروژه های سواحل مکران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور گفت: تکمیل سریعتر پروژه های سواحل مکران اهمیت بسیاری دارد اما نباید کیفیت و امنیت فدای سرعت کار شود.
کد خبر: ۱۸۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
اقتصادگردان- بابک دین پرست در حاشیه بازدید از شهر جدید تیس افزود: بخشی پروژه های این شهر از محل اعتبارات ملی در دست اجرا هستند و در کنار آن بخش خصوصی هم وارد کار شده تا بتوان هرچه سریعتر به اهداف پیش بینی شده دست یافت.

وی بیان کرد: شهر جدید تیس ظرفیت های گردشگری خوبی به خصوص در حوزه آبی و ساحلی دارد که با رونق گردشگری اقتصادی می تواند در رشد اقتصاد منطقه نقش آفرینی کند.

همچنین دکتر بابک دین پرست و دکتر ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  از بیمارستان ۶۴ تخت خوابی نیرو دریایی کنارک بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور در این بازدید گفت: با توجه به طرح های توسعه ای سواحل مکران باید برای تکمیل بیمارستان کنارک پای کار باشند.

دین پرست افزود: توسعه این سواحل سبب حضور سرمایه گذاران بیشتری در منطقه می شود برای تحقق این اهداف باید زیرساخت های لازم در منطقه ایجاد شوند که بیمارستان یکی از آنهاست و اهمیت بسیار دارد.

وی با اشاره به اینکه مراحل ساخت این بیمارستان سرعت خوبی داشته افزود: با توجه به این اهمیت هرآنچه در مرکز کشور نیاز به هماهنگی داشته باشد توسط این معاونت انجام خواهد شد اما در بعد استانی هم باید همه دستگاه تا زمان بهره برداری پای کار باشند.