:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
معاون استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

ایجاد آزمایشگاه جامع استاندارد یکی از الزامات توسعه سواحل مکران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آینده عظیم اقتصادی سواحل مکران از حضور سرمایه‌گذاران در راستای پیشبرد اهداف توسعه این منطقه حمایت می شود.
کد خبر: ۱۸۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
اقتصادگردان- دکتر "ماندانا زنگنه" در جلسه شورای استاندارد استان که با دستور کار توسعه سواحل مکران در سالن جلسات فرمانداری کنارک برگزار شد؛ افزود: در حوزه سواحل مکران اقدامات قابل توجهی شده و پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در چهار شهرستان این سواحل در حال اجرا هستند و بر این مبنا بندر چابهار طی دو سال آینده شاهد حجم عظیمی از واردات و صادرات کالا خواهد بود و بنابراین باید برای روزهای پرکار پیشرو آمادگی کامل را داشت.

وی بیان کرد: ایجاد آزمایشگاه جامع یکی از ملزومات این منطقه به شمار می‌رود و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند از اکنون برای ساخت آن وارد عمل شود و از شرایط اقتصادی که دو سال آینده به وجود می آید بهترین بهره را ببرند و هزینه‌های خود را جبران کند.

زنگنه افزود: با توجه به اهمیت توسعه صادرات از سواحل مکران باید دستگاه‌های اجرایی مستقر در این سواحل فعالیت‌های خود را گسترش دهد و به تناسب آرن در مرز ریمدان نیز باید دستگاه‌ها مستقر شود چراکه فعال شدن آنها یکی از ضرورت ها لازم برای تبدیل شدن به یک مرز فعال و اقتصادی در این سواحل است.