:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

سومین لوح تقدیر بیمه کوثر در همایش ایران‌تک

در هفتمین دوره همایش ایران‌تک شرکت بیمه کوثر به عنوان یکی از شرکت‌های منتخب برای سومین سال، لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.
کد خبر: ۱۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی و اعلام مدیر سرپرستی بیمه کوثر آذربایجان‌شرقی، حدود 500 شرکت برتر از 10 استان غرب و شمال‌غرب کشور در 24 گروه صنعتی در این همایش حضور یافتند و هیات‌داوران براساس مجموعه‌ای از شاخص‌های مالی و غیرمالی در پنج زمینه مشتمل بر رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بین‌المللی، اشتغال‌زایی، استفاده هوشمندانه از دارایی‌ها و در نهایت، کیفیت خدمات و محصولات به بررسی و ارزیابی آنان پرداخت.
هادی قدس گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط مناسب شرکت در جنبه‌های گوناگون حرفه‌ای و رضایت ذی‌نفعان از خدمات، امسال توانستیم، همانند سال‌های 96 و 98، عنوان برترین شرکت خدماتی منطقه غرب و شمال‌غرب را کسب کنیم که افتخار بسیار بزرگی است.
وی با تشکر از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی که بانی تداوم این همایش مهم و اثرگذار هستند، افزود: از جمله اهداف اصلی طرح ایران‌تک می‌توان به شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های استانی و منطقه‌ای، جایگاه‌یابی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد استانی، منطقه‌ای و ملی با هدف گسترش رقابت میان بنگاه‌های اقتصادی و در نتیجه ایجاد بهبود در محیط کسب و کار اشاره کرد.