:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بیمه ایران برای رونق گردشگری همکاران طرح ایرانسرا را اجرایی کرد

اسماعیل داورپناه معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به برنامه های متنوع مدیریت ارشد شرکت برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی همکاران ، در این خصوص اظهار داشت : با توجه به فشارکاری و حجم بالای فعالیت همکاران ، تصمیم برآن شد که برای ریکاوری آنها در شرایط سخت اقتصادی، سفرهای ارزان را طراحی نماییم ، به همین منظوربا شناسایی حدود 150نقطه در کشور از پتانسیل های موجود شرکت استفاده نموده تا همکاران ما برای سفر با خانواده خود از آنها بهره مند شوند
کد خبر: ۱۸۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷
اقتصاد گردان - بیمه ایران برای رونق گردشگری همکاران طرح ایرانسرا را اجرایی کرد
بیمه ایران بر اساس تصمیمات مدیران ارشد شرکت، برای رونق گردشگری همکاران ، طرح ایرانسرا را اجرایی کرد .
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، اسماعیل داورپناه معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به برنامه های متنوع مدیریت ارشد شرکت برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی همکاران ، در این خصوص اظهار داشت : با توجه به فشارکاری و حجم بالای فعالیت همکاران ، تصمیم برآن شد که برای ریکاوری آنها در شرایط سخت اقتصادی، سفرهای ارزان را طراحی نماییم ، به همین منظوربا شناسایی حدود 150نقطه در کشور از پتانسیل های موجود شرکت استفاده نموده تا همکاران ما برای سفر با خانواده خود از آنها بهره مند شوند.
وی در ادامه افزود : بعضی از این منابع بر اثر گذشت زمان و عدم استفاده فاقد امکانات مناسب برای پذیرش  همکاران بوده به همین جهت تصمیم داریم  آنها را به تدریج تجهیز و و بازسازی نمائیم؛ البته لازم به توضیح است ، یکی از دلایل فرسودگی این امکانات ، عدم استفاده از آنها می باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص نحوه استفاده از ایرانسرا اعلام کرد : اماکن ایرانسرا به صورت سیستماتیک و عادلانه و با کمترین پروسه اداری در اختیار همکاران قرار می گیرد و برای افزایش بازدهی آنها و با توجه به تجارب  شرکت مهر سیاحت سبا ، خدمات هتلینگ از طریق این شرکت ارائه می گردد. همچنین، مبالغ دریافتی از همکارانی که از این طرح استفاده می کنند، صرف هزینه‌های جاری مهمانسرا شامل پذیرایی، مواد شوینده و نظافت خواهد شد .
داورپناه در مورد بودجه رفاهی همکاران و ارتباط آن با طرح ایرانسرا تصریح کرد : طرح ایرانسرا صرفاً جهت تخصیص عادلانه منابع شرکت برای بهره مندی همه همکاران ایجاد شده و ارتباطی با بودجه رفاهی کارکنان ندارد و هیچگونه مبلغی از بودجه رفاهی افرادی که از این طرح استفاده می کنند کسر نمی گردد، مبالغ شارژشده در پنل صرفا جهت تخصیص عادلانه ایرانسرا بوده و به جهت ایجاد انگیزه همکاران جهت استفاده درپایان هر سال صفرمی شود.
وی خاطر نشان کرد: این طرح برای اولین بار در سطح شرکت اجرا می گردد و ممکن است ایراداتی نیز خصوصا در شروع اجراداشته باشد، بنابراین انتظار داریم ، همکارانی که از این طرح استفاده می کنند ، با صبر و بردباری پیشنهادات و انتقادات خود را به مدیریت منابع انسانی اعلام نمایند تا در ادامه شاهد بهبود امکانات و شرایط آن باشیم ، اجرای بلندمدت این طرح مانع از به هدررفتن منابع شرکت شده و باعث رفاه همکاران و رونق گرفتن ایرانسراها و استفاده از منابع راکد شرکت وهمچنین حفظ و حراست و نگهداری بهینه آن خواهد شد.
پیش بینی می شود پس از فروکش کردن شرائط بوجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، تقاضای انباشته سفر عملیاتی گردیده و استقبال خوبی از ایرانسراهای موجود با حداقل هزینه صورت پذیرد. در این راستا از تلاش های شبانه روزی همکاران رفاهی و رابطین رفاهی استان ها کمال تشکر را داریم .