:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
محبی نجم آبادی:

وضعیت کنونی صنعت خودرو اصلا قابل قبول نیست

نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد تامین دارو و امکانات درمانی بیماری قارچ سیاه باید از اولویت های وزارت بهداشت باشد.
کد خبر: ۱۷۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
اقتصادگردان- بهروز محبی نجم آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در جهت رفع تبعیض و ایجاد امکانات عادلانه گام برداشته و طرحی دانش محور است ان شاءالله خروجی این طرح با اصلاحاتی که قرار است صورت گیرد منجر به اشتغال زایی و رفع نگرانی مخالفان آن خواهد شد.

وی در تذکری به وزارت بهداشت گفت: بیماری قارچ سیاه باید مورد توجه قرار گیرد و دارو و امکانات درمانی برای بیماران مبتلا به آن فراهم شود .از اقدام دولت در تامین واکسن نیز قدردانی می کنم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: وضعیت صنعت خودرو هم‌از لحاظ کمیت و کیفیت باید در مجلس تعین تکلیف شود. تولیدکنندگان داخلی باید با سرعت خود را به استانداردهای جهانی برساند و وضعیت کنونی این صنعت اصلا قابل قبول نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: عده ای در حال انتقال اطلاعات و اسناد هویتی شهروندان از طریق برخی از صرافی ها به خارج از کشور به اسم ورود به بازار رمزارز هستند. نهادهای امنیتی و قضایی باید جلوی این موضوع ایستاده و جلوی سوءاستفاده سودجویان را بگیرند. پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که در سال ۹۹ بازنشسته شدند همچنان پرداخت نشده و این برخلاف عرف سالانه است و باید به آن رسیدگی شود.