:
كمينه:۱۰.۴°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
شادمهر:

نسبت به کاهش قیمت قبوض و عدم قطعی آب و خاموشی های برق تدبیری کنید

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با اشاره به انتصاب شهرام ایرانی به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وزرا باید از ظرفیت اهل سنت و اقوام در معاونت‌ها و مدیریت‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۱۷۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
اقتصادگردان- امانقلیچ شادمهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی  در تذکری شفاهی ضمن تشکر از رهبری به خاطر انتصاب شهرام ایرانی به سمت فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مسئولان باید یاد بگیرند که نگاهشان مبنی بر اندیشه امامین انقلاب باشد و اگر از این قاعده بیرون روند، دچار تفرقه خواهند شد. نگاه کریمانه و مشفقانه به اقوام و مذاهب باید سرلوحه اعمال دولتمردان قرار گیرد، مدیران باید تسلط بر منظومه فکری حضرت آقا داشته باشند و وزرا باید از ظرفیت اهل سنت و اقوام در معاونت‌ها و مدیریت‌ها استفاده کنند و نیروهای نخبگان بومی در تصمیم گیری‌های قدرت و ثروت بازی داده شوند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس یازدهم همچنین ضمن درخواست از رییس جمهور برای سفر به استان گلستان، خطاب به وزیر بهداشت، گفت: اولویت اول گنبدکاووس با بیش از یک میلیون نفر جمعیت، ۷ بیمارستان، ۹ دانشگاه و ۲۰۰ متخصص و فوق متخصص، احداث دانشگاه پزشکی است.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم حوزه انتخابیه از ضعف شدید ولتاژ برق با وجود گرمای شدید رنج می‌برند و بیشتر روستاییان گنبدکاووس با وجود گرمای بالای ۵۰ درجه در تابستان نه آبی دارند و نه برقی! این در حالی است که قبوض ۴ برابری برق نیز مردم را آشفته کرده و خاموشی های مکرر و قطعی آب مردم را برافروخته است. هر چه سریعتر نسبت به کاهش قیمت قبوض و عدم قطعی آب و خاموشی های برق تدبیری کنید.