:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

انتقاد رحیمی مظفری از بررسی نشدن گزارش رمزارزها در کمیسیون انرژی

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی نشدن گزارش مربوط به رمزارزها در این کمیسیون انتقاد کرد و گفت که همین مشکل را در موضوع هسته‌ای داریم که موضوع کاملا تخصصی را امنیتی کرده ایم.
کد خبر: ۱۷۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
اقتصادگردان- عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور در تذکری به استناد ماده ۵۰ آئین نامه داخلی گفت: درباره گزارش رمز ارزها کار کارشناسی کاملی صورت گرفته منتها گزارش کمیسیون انرژی در این زمینه وجود ندارد در حالی که بزرگترین بحران کشور بحث انرژی و برق و آسیب این موضوع به حوزه انرژی است.

وی افزود: هیات رئیسه هنگامی که طرح و لوایح را به کمیسیون ها ارجاع می دهد باید در انتخاب کمیسیون اصلی و فرعی دقت کند و دیگر اینکه گزارش کمیسیون های تخصصی نیز قرائت شود. ما در موضوع هسته ای هم همین مشکل را داریم .

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع هسته ای که موضوعی کاملا تخصصی است را امنیتی کرده ایم و این موضوعات را هم به اسم اقتصادی تنها در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود و در کمیسیون تخصصی مورد رسیدگی قرار نمی گیرد و نتیجه اش قطعی برق مردم خواهد بود.