:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات بانک ملی ایران

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران در بانک ملی ایران تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۷۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در نشست امروز محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک که محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد، جعفر واحدی رییس اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی و نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی بانک حضور داشتند، بر ترویج فرهنگ ایثارگری و جهادی و خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران تاکید شد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه کارکنان بانک ملی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی و زمان جنگ در خط ولایت هستند، گفت: این بانک در میان سایر دستگاه های کشور بیشترین تعداد نیروی ایثارگر را داراست و تلاش بانک بر ارایه خدمت مطلوب به این قشر است.

همچنین پاکدل نیز ضمن تقدیر از خدمت رسانی ویژه بانک ملی ایران به ایثارگران گفت: این بانک طی سال های اخیر ارتباط شایسته ای با ایثارگران داشته و خدمت رسانی آن می تواند الگوی سایر بانک ها باشد.

در پایان نشست نیز معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس این بنیاد با اهدای لوح سپاس به حسین زاده از خدمات بانک ملی ایران قدردانی کرد.