:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو برگزار شد

رژه چشم نواز سروقامتان ایران با برند زاگرس پوش

مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو برگزار شد و مردان کاروان ایران در المپیک توکیو با کت و شلوارهای برند زاگرس‌پوش در رژه افتتاحیه شرکت کردند
کد خبر: ۱۷۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
اقتصادگردان  - مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد و مردان کاروان ایران در المپیک توکیو با کت و شلوارهای برند زاگرس‌پوش در رژه افتتاحیه شرکت کردند.

المپیک توکیو ۲۰۲۰ بزرگترین رویداد ورزشی جهان روز جمعه ۱ مردادماه ۱۴۰۰ با برگزاری مراسم افتتاحیه به صورت رسمی آغاز شد. کاروان المپیکی ایران در مراسم افتتاحیه با لباس های طراحی و تولید شده توسط برندهای ایرانی حاضر شدند و پوشاک مردانه ورزشکاران مرد کشورمان در این رژه توسط برند زاگرس پوش تامین شده بود.


رژه چشم نواز سروقامتان ایران با برند زاگرس پوش

مردان ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو کت و شلوارهای برند «زاگرس‌پوش» را به تن داشتند. پرچم کاروان ایران در رژه مراسم افتتاحیه به دست «صمد نیکخواه بهرامی» کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران بود که وی نیز سفیر برند «زاگرس پوش» در المپیک توکیو به شمار می‌رود.


رژه چشم نواز سروقامتان ایران با برند زاگرس پوش

«زاگرس پوش» برند ایرانی تولیدکننده انواع پوشاک مردانه و زنانه در سال‌های اخیر با کیفیت‌ترین و شیک‌ترین البسه را با محوریت سه مفهوم «هنر، طبیعت و فرهنگ» به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرده است

شایان ذکر است؛ «زاگرس پوش» طی تفاهم نامه‌ای با کمیته ملی المپیک ، اسپانسر رسمی کاروان ایران در توکیو را به شمار می‌رود و با هدف حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ایرانی اعزامی به این رقابت‌ها، بدون دریافت هزینه ، طراحی و دوخت پوشاک مردانه تمام کاروان المپیک ایران را به عهده داشته است.

هدف این برند حمایت از ورزش ایرانی و نمایشی از توانایی برندهای ملی می باشد.