:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

اعلام نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای ابرکوه و مهردشت

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته برگزار و منتخبین مردم در این دوره مشخص شدند.
کد خبر: ۱۷۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
اقتصادگردان- نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای ابرکوه و مهردشت برای نشستن بر پنج کرسی شورا با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از اتمام شمارش آراء از میان داوطلبان، پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل مشخص شدند.

در شهر ابرکوه محمد سالاری ابرقویی( با ۳۶۰۲ رأی)، محمد هادی زارع زاده ابرقویی (با ۲۸۴۵ رأی)، محمد حاتمی زاده(با ۲۲۲۷ رأی)، زهرا فلاح زاده (با ۱۹۴۱ رأی) و علیرضا زارع زاده (با ۱۸۶۸ رأی) به ترتیب بیشترین آراء را به نام خودت ثبت کردند.

در شهر مهردشت نیز سید حسین حسینی دوست (با ۲۰۴۷ رأی)، علی اکبر کارگران اردچی (با ۱۷۱۶ رأی)، مجتبی شمسی زاده (با ۱۵۷۳ رأی)، محسن پوریادگار اردچی (با ۱۴۸۰ رأی) و سجاد حسین زاده اردچی (با ۱۴۳۶ رأی) به عنوان نمایندگان مردم برگزیده شدند.  

طی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر شهرستان ابرکوه، ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر در شعب اخذ رأی حضور یافته و رأی خود را به صندوق انداختند که نشان از مشارکت ۶۹.۲ درصدی مردم این شهرستان دارد.