:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک شهر

معاون اعتبارات بانک شهر گفت: از ابتدای سال گذشته تا خرداد ماه امسال، یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی شعب این بانک پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۷۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با بیان اینکه شعب بانک شهر در سال گذشته درحدود هفتصد میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده اند، گفت: انشالله این رقم در سال جاری افزایش بیشتری خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه پرداخت این تسهیلات مطابق با دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی بانک شهر صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین درحدود 300 نفر از ابتدای سال جاری تا خرداد ماه از شعب بانک شهر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت کرده اند.
امیری یادآور شد: شعب بانک شهر در سال گذشته به یک هزار و چهارصد نفر، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند؛ این در حالیست که شعب همواره پرداخت وام در سایر موارد همانند: اشتغال، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری و ... را نیز در دستور کار دارند.
معاون اعتبارات بانک شهر، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تسهیل شرایط ازدواج جوانان، گفت: به شعب بانک در تمامی شهرها تاکید شده است که پرداخت وام ازدواج در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
امیری خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج های جوان در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی و تامین منابع مورد نیاز جوانان در این امر مبارک، همواره در شعب بانک شهر با جدیت دنبال شده است.