:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
به همت عباس بشیری، جمعی از کارشناسان و انتشارات جنگل

جلد هفتم کتاب حقوق کاربردی املاک و اراضی منتشر شد / باغ های ایران بعد از اصلاحات ارضی 15 برابر شد

این کتاب به نهادهای اثرگذار مانند هیات های 7 نفره، جهاد سازندگی، واگذاری اراضی، کمیسیون های ماده 12 زمین شهری و ماده 7 لایحه حفظ و گسترش فضای سبز در تشخیص باغات، آرای وحدت رویه دیوان عدالت اداری در خارج کردن باغ های شهری از شمول قانون اراضی شهری و زمین شهری پرداخته است
کد خبر: ۱۷۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
اقتصاد گردان - جلد هفتم از سری 10 جلدی کتاب حقوق کاربردی املاک و اراضی نوشته عباس بشیری و همکاران او شامل حقوق دانان، وکلای دادگستری، کارشناسان اقتصادی و ثبت منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. 
این کتاب در 520 صفحه  توسط انتشارات جنگل منتشر شده  و در سه فصل مجزا به بررسی موضوعات جامعه روستایی، کشت موقت و انواع باغ در ایران پرداخته و فصل اول کلیات ساختار جامعه روستایی، فصل دوم به اراضی کشت موقت، فصل سوم به تشریح و تفسیر قواعد و مررات شناسایی انواع باغ در ایران، اختصاص یافته است. 
این کتاب به انواع قوانین مرتبط با باغ ها پرداخته و جالب این است که اشاره کرده میزان باغ های کشور بعد از اصلاحات ارضی 15 برابر باغ های کشور قبل از آن افزایش یافته است. 
این کتاب به نهادهای اثرگذار مانند هیات های 7 نفره، جهاد سازندگی، واگذاری اراضی، کمیسیون های ماده 12 زمین شهری و ماده 7 لایحه حفظ و گسترش فضای سبز در تشخیص باغات، آرای وحدت رویه دیوان عدالت اداری در خارج کردن باغ های شهری از شمول قانون اراضی شهری و زمین شهری پرداخته است. 
علاوه بر قوانین و مقررات و قواعد و تعاریف موضوع باغات در ایران، ساختار مشارکت، توسعه و عمران، بروکراسی، تعاونی های مشاع، حل مشکلات مالکیت در روستاها، اراضی کشت موقت، قلمرو زمانی و مکانی قانون کشت موقت، مقدار قابل پذیرش مالکیت اراضی توسط مالکین ابتدایی، کمیسیون تشخیص اراضی، نحوه اعتراض به تشخیص، وظایف ستاد مرکزی هیات های هفت نفره، تشریح و تفسیر قواعد و مقررات شناسایی انواع باغ در شهر، محدوده قانونی، حریم شهر و خارج از محدوده قانونی شهرها و محدوده طرح هادی و... مورد توجه قرار گرفته است. 
عناوین این کتاب و فصل آن در ادامه منتشر شده است. 
کسانی که در مورد موضوعات حقوقی یا پرونده های محاکم دادگستری، علاقه مند به مشورت با حقوقدانان هستند، جهت تعیین وقت می توانند به شماره زیر تماس حاصل فرمایند. 09211965540 - 02188891971























نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کوثراکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
نویسنده‌این‌کتا‌ب‌شوهر‌خالمه‌