:
كمينه:۲۶.۷۹°
بیشینه:۲۷.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
از سوی صندوق نوآوری صورت می گیرد

حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران فارما

صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۲۱) به‌صورت بلاعوض حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
اقتصادگردان- این صندوق در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان از حضور آنها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‌کند، بر همین اساس شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۲۱) می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض صندوق نوآوری، به میزان ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف ۳۰ میلیون تومان در سال استفاده کنند.

ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی دارو و صنایع توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو در سال جاری برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در ششمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۲۱) می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کرده و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد، سهم حمایتی خود را دریافت کنند.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف ۹۰ درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند. بر این اساس در ششمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۲۱) پاویون شرکت‌های دانش بنیان با حضور ۱۰ شرکت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود.