:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

کنسرسیومی از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه معدن تشکیل می‌شود

رییس مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) از ایجاد کنسرسیومی از شرکت‌های دانش بنیان این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
اقتصادگردان- حسین منصوری با اشاره به برنامه‌های سال جاری مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران افزود: ایجاد اولین کنسرسیوم شرکت‌های دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی با هدف رفع موانع و مشکلات از جمله برنامه‌های سال جاری این مرکز است که در دستور کار ما قرار دارد.

وی ایجاد این کنسرسیوم تخصصی را بزرگترین و بهترین اتفاق در بخش صنایع معدنی عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا از شرکت‌های دانش بنیان دعوت می‌شود تا ما را در تشکیل این کنسرسیوم یاری کنند. این مرکز نوآوری از شرکت‌های فناور و دانش بنیان در راستای تسهیل گری حمایت خواهد کرد.

منصوری با اشاره به همکاری ایمینو با صندوق بیمه سرمایه گذاری و فعالیتهای معدنی برای تامین منابع، اظهار کرد: همکاری ما با این صندوق قطعی نشده ولی قرار است با امضای تفاهم نامه‌ای با این صندوق گام‌هایی را در راستای حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برداریم.

رییس مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی با تاکید بر اینکه این تفاهم نامه به زودی منعقد خواهد شد، خاطر نشان کرد: ما آمادگی لازم برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان این حوزه را داریم و در این زمینه آماده هستیم دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای دانش آنها در حوزه بازاریابی و تجارت برگزار کنیم.