:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
فرماندار خبر داد:

فعالیت ۱۹ پروژه جهش تولید در خرم‌آباد

فرماندار مرکز لرستان از فعالیت ۱۹ پروژه جهش تولید در خرم‌آباد با میانگین پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۸۵ درصد خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
اقتصادگردانجعفر طولابی در جلسه شورای اداری خرم‌آباد، اظهار کرد: دولت علیرغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه، خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف داشته است.

وی ادامه داد: توطئه‌های دشمنان مثل همیشه با شکست مواجه شد و خودشان امروز اعتراف می‌کنند که نمی‌توان با مردم ایران مقابله کنند و بازهم ثابت کردند که پشتیبان نظام و رهبر انقلاب هستند.

طولابی در ادامه گفت: ۱۳۳ پروژه فعال عمرانی در شهرستان داریم با اعتبار بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان و ۱۹ پروژه مهم جهش تولید که تا کنون ۲۲۴۴ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

فرماندار خرم‌آباد اضافه کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به آزادراه‌ها اشاره کرد که به تنهایی برای قطعه اول آزادراه خرم‌آباد-اراک حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ۸۰ تا ۸۵ درصد است که بعضاً تا پایان امسال و در چند ماه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

طولابی در ادامه گفت: برای حدود ۲۱ پروژه کلیدی دیگر ۸۵۹ میلیارد تومان هزینه شده که میانگین پیشرفت این پروژه‌ها ۶۰ درصد است.

فرماندار مرکز لرستان گفت: همچنین حدود ۵۱ پروژه عمرانی در حوزه سیل با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: حدود ۱۹۵ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف پرداخت شده که ۴۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی داشته است.

طولابی اظهار کرد: در مابقی حوزه‌ها هم اقدامات خوب اجرا شده که همه این‌ها از برکات نظام است و امیدوارم همه ما بتوانیم آنچه که در توان داریم برای خدمت به مردم کوشا باشیم.

فرماندار خرم‌آباد به انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: دو انتخابات سال آینده(ریاست جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا) خیلی مهم بوده و بستر کار در شهرستان فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.