:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت و مرغ اهواز مطرح کرد

بازار مرغ، دست دلالان افتاده است ، چند ترفند مرغی کشتارگاه‌ها

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم‌مرغ اهواز گفت: کشتارگاه‌ها قیمت کیلویی ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان را برای مرغ اعلام می‌کنند و از طرف دیگر ترفندی را پیاده کرده‌اند که مرغ را دست عده‌ای خاص می‌دهند.
کد خبر: ۱۷۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
اقتصادگردان- سید اصغر حسینی بهارانچی در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار اهواز در آستانه عید نوروز اظهار کرد: بازار مرغ در دست دلالان افتاده است و این در حالی است که کمبود مرغ وجود ندارد.

 وی افزود: قیمت اعلام‌شده به همکاران ما، به ازای خرید هر کیلوگرم مرغ ۲۴ هزار تومان و برای فروش به مشتریان هر کیلوگرم ۲۵ هزارتومان است اما این قیمت‌ها عملی نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم‌مرغ اهواز با اشاره به اعمال نظر کشتارگاه‌ها در افزایش قیمت مرغ گفت: گله بنده از کشتارگاه‌ها این است که اگر قیمت مرغ گران است قیمت‌های خود را به ما اعلام کنند؛ دیگر این استخوان در زخم گذاشتن‌ها برای چیست؟

وی افزود: کشتارگاه‌ها قیمت کیلویی ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان را برای مرغ اعلام می‌کنند و از طرف دیگر ترفندی را پیاده کرده‌اند که مرغ را دست عده‌ای خاص می‌دهند و بعد می‌گویند که ما کاره‌ای نیستیم!

حسینی بهارانچی تصریح کرد: بنده به چشم خود دیده‌ام که فردی تاکسی‌دار، خودروی خود را پر از مرغ می‌کند و می‌رود. این افراد مرغ‌ها را از کجا می‌آورند و چکار می‌کنند؟

وی افزود: از دیگر ترفندهایی که کشتارگاه‌ها اجرا می‌کنند این است که مرغ‌ها را قطعه‌بندی می‌کنند و با قیمت‌های مورد نظر خود راهی بازار می‌کنند.