:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

سالن ورزشی و مدارس شهدای بانک رفاه کارگران در آذربایجان غربی ساخته می شود

در سفر مدیر عامل بانک رفاه کارگران به استان آذربایجان غربی، کلنگ احداث یک سالن ورزشی چند منظوره و سه مدرسه ابتدایی 6 کلاسه در شهرستان میاندوآب به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۷۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک در مراسم کلنگ زنی این پروژه ها، که عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار میاندوآب و تنی چند از مسئولان اجرایی این شهرستان حضور داشتند گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، کلنگ احداث این مجموعه ورزشی را به زمین می زند و امیدواریم در سال های آتی از این ورزشگاه جوانان قهرمان و ورزشکاران افتخار آفرین، برای شهرستان و استان پرورش یابند.
لله گانی همچنین در مراسم کلنگ زنی سه مدرسه ابتدایی با ابراز خرسندی از حضور در چنین مراسمی گفت: بانک رفاه کارگران تاکنون 19 مدرسه احداث، بازسازی و تجهیز کرده است و 6 مدرسه دیگر هم در حال احداث دارد. امیدواریم این مدارس، زمینه و زیرساختی برای توسعه انسانی و پرورش نسل های جوان و نوجوان کشورمان باشد.
در ادامه مراسم، عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در سخنانی گفت: با مشارکت بانک رفاه کارگران، این سالن چند منظوره ورزشی ساخته خواهد شد تا آغازی بر حرکت های انقلابی و توسعه ای استان و شهرستان ها باشد و مردم منطقه نیز قدردان این اقدام مثبت مجموعه بانک رفاه کارگران هستند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بانک رفاه کارگران علاوه بر تأمین مالی و ساخت این سالن ورزشی، در احداث بزرگراه چهار بانده میاندوآب به میانه نیز مشارکت مالی خواهد داشت. این مشارکت بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.
گفتنی است، سالن ورزشی روستای قپچاق و مدارس ابتدایی 6 کلاسه روستاهای حاصل گوبی، حسن آباد و بشیر خان کندی مواردی بودند که با کمک مالی بانک قرار است با نام شهدای بانک رفاه کارگران احداث شوند.