:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
پس از ارتقاء درجه انجام شد:

افتتاح شعبه بانک سینا در قلعه گنج استان کرمان

شعبه بانک سینا در منطقه قلعه گنج استان کرمان با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
اقتصادگردان- مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه این شعبه پیشتر به عنوان باجه فعالیت داشت، افزود: همت و تلاش مضاعف همکاران در زمینه بهبود عملکرد شعبه و ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه قلعه گنج، ارتقا و بهبود جایگاه آن را به همراه داشته که قابل تقدیر است و امیدواریم منشاء خیر و برکت جهت هموطنان گرامی این منطقه باشد.
دکتر ایمانی افزود: با ارتقاء درجه این باجه به شعبه، زمینه ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک در این منطقه فراهم شده است و همکاران نیز باید از فرصت ایجاد شده در جهت ارتقاء بیش از پیش عملکردها و جلب رضایتمندی مشتریان تلاش کنند.
وی تصریح کرد: بانک سینا در حال حاضر خدمات با کیفیت و متنوعی را ارائه می کند و کارکنان بانک نیز، احترام به مشتری و پاسخگویی به موقع و قانونمند را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
گفتنی است در ارتقاء درجه شعب، شاخص های عملکردی متعددی نظیر منابع، مصارف، خدمات، وصول مطالبات، میزان مطالبات سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول و نیز شاخص هایی همچون کنترل ریسک اعتباری، تاثیرگذار است.
با ارتقای رتبه این باجه به شعبه؛ ضمن استقلال بیشتر در عملکردها، توان تسهیلات دهی بیشتر به مردم و بخش خصوصی به ویژه کسب و کارهای تولیدی فراهم می شود.
گفتنی است در این مراسم، معاونین مهندسی و پشتیبانی و سرمایه های انسانی و مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، حراست و مدیر منطقه جنوب شرق کشور بانک سینا نیز حضور داشتند.