:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت وفات حضرت زينب (س)

دكتر حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت زينب (س) پيامي صادر كرد.
کد خبر: ۱۶۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
اقتصادگردان- در اين پيام آمده است: زندگي پر از مصيبت و اندوه اما سراسر حماسه حضرت زينب كبري سلام الله عليها که نامش با حادثه جانسوز کربلا گره خورده، يادآور صلابت حضرت فاطمه (س) در دفاع از حق و ولايت است.
ايشان پس از شهادت برادر بزرگوارش عهده دار رسالتي بزرگ شد، رساندن پيام عاشورا و حق طلبي و خونخواهي امام حسين (ع) و فريادش در گوش طاغوت زمان آنچنان ماندگار گشت كه امروز پس از گذشت قرنها هنوز الهام بخش تمام زنان مسلمان و حق طلب در سراسر دنياست.
بدون شك آن بانوي والامقام در شجاعت و شهامت، سخنوري و بلاغت و تدبير و هدايت و رهبري هر آنچه را که از محضر حضرت علي (ع) آموخته بود به كار بست و در مبارزه با ظلم و جور لحظه اي درنگ و تعلل نكرد.
و اينچنين است كه بانوان فداكار ما به خصوص مادران، خواهران و همسران گرانقدر شهدا با سرمشق گرفتن از حضرت زينب (س) و شيوه زندگي آن حضرت، عزيزترين خويشان خود را تقديم اسلام و انقلاب كردند.
اينجانب فرا رسيدن وفات دخت گرامي اميرالمؤمنين زينب كبري (س) را به همه شيعيان به خصوص همكاران گرامي در بانك صنعت و معدن تسليت عرض مي نمايم و اميدوارم در ادامه دادن راه آن بانوي عظيم الشأن و پاسداشت خون شهدا در پيشگاه احديت سربلند باشيم.