:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه؛

830 هزار میلیون ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون ایلام پرداخت شده است

سرپرست مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، بالغ بر 830 هزار میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون به 1888 فقره پرونده متقاضی در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۶۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سرپرست مدیریت امور شعب این بانک در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 830 هزار میلیون ریال تسهیلات به 1888 فقره پرونده در استان پرداخت شده است.
سید مسعود هاشمی نژاد اظهار داشت: همچنین این بانک جهت انجام رسالت و مسئولیت اجتماعی خود با پرداخت تسهیلات در زمینه هایی همچون سیل زدگان، زلزله زدگان و قرض‌الحسنه های مختلف مانند ازدواج و تسهیلات دانشجویان مقطع دکترا در حداقل زمان و کمترین بروکراسی اداری تلاش مضاعفی برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی استان داشته است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون در راستای انجام رسالت اجتماعی، بالغ بر120 میلیارد ریال تسهیلات به سیل زدگان استان پرداخت کرده که از مجموع 1014 فقره تسهیلات پرداختی، سهم بیشتری مربوط به حوزه جنوب استان است.
هاشمی نژاد یادآور شد: همچنین تسهیلات ازدواج به تعداد 173 فقره پرونده با اعتبار 97 میلیاردریال به متقاضیان این امر پرداخت شده است.
بنا به اظهارات سرپرست مدیریت شعب ایلام ، بانک توسعه تعاون دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی است که می‌تواند در راستای تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته باشد.
به گفته وی، از توانمندی‌های دیگر این بانک می توان به موضوع خدمات بانکی نوین و الکترونیک اشاره کرد که این بانک با متنوع بودن خدمات الکترونیکی نظیر پایانه‌های فروشگاهی، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و خدمات درگاه های اینترنتی توانسته به سطح مطلوبی از خدمات را در این بستر ارائه و موجبات کسب رضایت مشتریان خود را فراهم نماید.
هاشمی نژاد ادامه داد: این بانک یک بانک فرابخشی است که در تمامی بخش‌های اقتصادی فعالیت داشته و در ارائه خدمات به فعالیت‌های اقتصادی متفاوت از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و گردشگری جهت ایجاد طرح ها و پروژه ها به منظور حفظ و ایجاد اشتغال آمادگی دارد.
وی با بیان اینکه اقتصاد کشور ما بانک محور است، افزود: با توجه به رقابت صنعت بانکداری در کشور، بانک‌ها نقش ارزنده و ویژه‌ای را در اقتصاد دارند و با وجود سیستم بانکی توانا و اثرگذار در عرصه پولی می توان به داشتن اقتصادی توسعه یافته امیدوار بود.
هاشمی نژاد اظهار داشت: بانک توسعه تعاون بعنوان یکی از چهار بانک عامل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توانسته با پنج مرحله تخصیص اعتبار تا پایان آذرماه عملکردی بیش از ۷۵ درصد برنامه‌های خود را تحقق بخشد.
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری زمینه امکان محرومیت زدایی از مناطق روستایی را فراهم نموده است، گفت: در 9 ماهه امسال 556 فقره پرونده تسهیلاتی با اعتبار 5 میلیارد و 560 میلیون ریال در بخش‌های حمایتی و عادی پرداخت شده که زمینه اشتغال 1.324 نفر در استان را فراهم کرده است.
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون ایلام گفت: این بانکاز فعالیت های تولیدی، تعاونی و عمرانی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مالی که منجر به اشتغال زایی و تولید شود، حمایت کرده که عاملیت های طرح های متعدد و مختلف اقتصاد ملی همچون اشتغال پایدار روستایی و عشایری در دو بخش نهادهای حمایتی کمیته امداد حضرت امام(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اشتغال فراگیر، تبصره 16، بند الف تبصره 18 ومشاغل خانگی، پرداخت تسهیلات به تعاونیهای دانش بنیان و ناوگان حمل ونقل جاده ای برون شهری، نمونه ای از پرداخت تسهیلات و تامین اعتبارات صورت گرفته در سالهای اخیر توسط این بانک است.