:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

منتظر برنده بعدی باشید!

جشنواره هفتگی «رفاه ملی» بانک ملی ایران همچنان ادامه دارد و هر پنج شنبه، جایزه ویژه خودروی برلیانس، سهم یک برنده خوش شانس می شود.
کد خبر: ۱۶۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای تقدیر از اعتماد مشتریان خود جشنواره «رفاه ملی» را با همکاری فروشگاه زنجیره ای رفاه از 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر آغاز کرده است و تا پایان 12 فروردین سال آینده هر پنج شنبه یک خودروی برلیانس به قید قرعه کشی اهدا می کند.
دارندگان کارت های این بانک که هنگام خرید از فروشگاه های زنجیره ای رفاه سراسر کشور، از کارت های صادر شده توسط بانک ملی ایران استفاده کنند، در این جشنواره شرکت داده خواهند شد.
۷‌ دستگاه خودروی برلیانس به قید قرعه به ۷‌نفر از شرکت کنندگان در جشنواره اهدا خواهد شد که در قرعه کشی این هفته تمامی خریداران با شرایط اعلامی از 28 بهمن تا 5 اسفندماه شرکت داده خواهند شد.
شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند مراسم‌ قرعه‌کشی را در  اینستاگرام شرکت پرداخت الکترونیک سداد به آدرس @iva.app و فروشگاه رفاه به آدرس myrefah@مشاهده کنند.
لازم به ذکر است، دارندگان همه کارت های بانکی شامل کارت نقدی، کارت هدیه و بن کارت که توسط بانک ملی ایران صادر شده باشند، می توانند شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره امتحان کنند. شاید شما برنده خوش شانس ما باشید.