:
كمينه:۷.۷۹°
بیشینه:۹.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه محقق شد:

تداوم حمایت بانک تجارت از تولید کالای ایرانی در سال جهش تولید

تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری بانک تجارت، شرکت پاکشوما و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح امضا شد.
کد خبر: ۱۶۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این تفاهم نامه همکاری سه جانبه با حضور جمعی از مدیران ارشد این بانک،ابراهیمی رئیس هیات مدیره شرکت پاکشوما و سرتیپ دوم گودرزی قائم مقام مدیرعامل ساتا با موضوع اعطای تسهیلات به پرسنل سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برای خرید لوازم خانگی از شرکت پاکشوما طبق قوانین و دستورالعمل های بانک مرکزی به امضا رسید.

شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اهمیت چرخه تولید در کشور گفت: یکی از رسالت های بانک تجارت حمایت از حوزه تولیدکنندگان وکارآفرینان داخل کشور است و هر قدر امکان قدرت خرید را با تامین اعتبار و تسهیلات برای مصرف کننده فراهم کنیم در مقابل چرخه تولید کالای داخلی کشور به گردش در می آید و سبب رونق کسب و کار، اشتغال زایی و بهبود وضعیت اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود بانک تجارت در پاسخگویی به نیازهای بانکی شرکت ها و سازمان های بزرگ افزود: بانک تجارت باتوجه به سبقه ارزشمند و توانمندی کارشناسان مالی خود می تواند انواع راهکارها و خدمات متنوع مالی را برای شرکای تجاری خود به ارمغان آورد.

سرتیپ دوم گودرزی قائم مقام مدیرعامل ساتا با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه گفت: عملکرد و ارائه خدمات مالی مناسب بانک تجارت ضمن رضایت خاطر مجموعه ساتا همواره زمینه همکاری های بیشتر همانند امضای این تفاهم نامه را فراهم ساخته است.این سازمان 720 هزار پرسنل بازنشسته دارد که هدایت آنها به سمت و سوی خرید کالای ایرانی با حمایت بانک تجارت و همکاری شرکت پاکشوما خود یک فرهنگ سازی موثر محسوب می شود.

ابراهیمی رئیس هیات مدیره شرکت پاکشوما با تقدیر از طرفین قرارداد برای اعتماد به مجموعه پاکشوما اظهار داشت: این یک فرصت خوب برای مجموعه محسوب می شود تا بتواند به خوبی پاسخ این اطمینان را بدهد. مجموعه پاکشوما با تکیه بر دانش ایرانی تولید بیش از 75 درصد لوازم خانگی را بومی سازی کرده است و امیدواریم با حمایت بانک بزرگی همچون تجارت و سازمان ساتا بتوانیم در ادامه فعالیتهای مان محصولات بیشتر و بهتری را تولید کنیم.