:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
زارعی:

دولت در مورد وضعیت تاسف بار بورس گزارش دهد

نماینده مردم ساری در مجلس، گفت: دولت باید در مورد وضعیت تاسف بار بورس به مردم گزارش دهد.
کد خبر: ۱۶۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
اقتصادگردان- منصورعلی زارعی در نوبت دوم جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: مردم ایران حساسیت نمایندگان مجلس به توافق آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران را اقدامی انقلابی می دانند. این اقدام بزرگترین سرمایه اجتماعی است که کشور را نجات می دهد. مجلس باید به گونه ای عمل کند که دولت جرأت نقض قوانین را نداشته باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه در سال های اخیر بی انضباطی های زیادی از سوی دولت دیده شده است، گفت: مردم باید اطمینان پیدا کنند که مجلس به واسطه آراء مردم به درستی از حقوق شان دفاع خواهند کرد. این روزها دولت با طرح مسائل حاشیه ای می خواهد خود را از گذشته خود برهاند اما مردم خوب می دانند که دولت باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی مردم در سال های اخیر باشد.

زارعی خواستار گزارش دولت در زمینه بورس شد و تاکید کرد: وضعیت خود ساخته بورس تاسف بار است. دولت باید پاسخگوی شکاف طبقاتی جامعه باشد که از سیاست های غلط اقتصادی منشأ گرفته است. ما نمایندگان به دولت اخطار می دهیم که این مجلس تا آخرین روز کار آنها برای اجرای قانون دولت را رها نخواهد کرد. ما به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم تا همه پیرو قانون باشند.