:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

سوداگری و خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی نیازمند نظارت بیشتری است

نماینده ولی فقیه در کردستان اعلام کرد که باید از سوداگری و خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی جلوگیری کرد تا بهره‌بردار واقعی از امکانات استفاده و سود ببرد.
کد خبر: ۱۶۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
اقتصادگردان- حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز سه‌شنبه (۵ اسفند ماه) در دیدار صمیمانه با صنعتگران و کارآفرینان شهرک‌های صنعتی کردستان اظهار کرد که ما مطالبه‌گر خواسته‌های صنعتگران خواهیم بود و آن‌هارا پیگیری می‌کنیم.
وی افزود: اشتغال مردم با صنعت ارتباط مستقیم دارد و تقویت شهرک‌های صنعتی وضعیت اشتغال کردستان را سروسامان می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد که توسعه شهرک صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها باید رویکرد اصلی شرکت‌ شهرک‌های صنعتی باشد زیرا بسیاری از شرکت‌ها توانایی ارتقا و گسترش کار خود را دارند.
وی عنوان کرد که کارهای زیبا و فنی در شرکت شهرک‌ها صنعتی انجام شده است ولی متاسفانه شرکت‌ها از لحاظ نمود بیرونی دچار مشکل هستند و باید به تبلیغات محصولات روی آورد.
پورذهبی ادامه داد که اگر کارهای دلگرم کننده در شرکت‌ شهرک‌های صنعتی نیاز است می‌توانند به ما انتقال دهند و به طور جد این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد که در اماکنی که رونق کارهای صنعتی وجود دارد، از تعدادی سوله‌ به عنوان انبار استفاده می‌شود که با خرید و تملک اراضی مدیریت شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید از سوداگری و خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی مواظبت کرد تا بهره‌بردار واقعی از امکانات استفاده و سود ببرد.
وی اظهار کرد که تعدیل نیرو در تعدادی از کارگاه‌ها بسیار نگران کننده بود و تا اردیبهشت و خرداد سال آینده ۲۵ تا ۳۰ نفر از نیروهای کارگاه‌های صنعتی تعدیل خواهند شد.
پورذهبی با بیان اینکه همیشه به عنوان مطالبه‌گر آماده پیگیری موضوعات صنعتگران کردستان هستیم افزود: شرکت‌ شهرک‌های صنعتی جای بسیار مناسب برای رونق بلقوه صنعت است.
ورودی شهرک صنعتی تازه تاسیس شماره ۴ سنندج، نبود زمین کافی، اسیجاری بودن و هزینه هنگفت جابه‌جایی کارگاه‌ها، نبود بازار فروش و بروکراسی اداری پیچیده از موضوعاتی بود که در این جلسه با نماینده ولی فقیه در کردستان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی از سوی کارآفرینان و فعالین صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.