:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

دومین جشنواره بانوی سرزمین من به همت گروه باتاب اندیش برگزار شد

گروه باتاب اندیش مهام دومین جشنواره بانوی سرزمین من را در تاریخ ۲۹ بهمن در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی با حضور اساتید و کارشناسان مطرح در حوزه های مختلف برگزار کرد.
کد خبر: ۱۶۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳


جواهر غافلی مدیر عامل شرکت باتاب اندیش با ابراز رضایت از مشارکت بی نظیر زنان موفق و توانمند در این جشنواره گفت: خوشبختانه گروه باتاب توانست برای دومین بار جشنواره بانوی سرزمین من را در سطح بالایی از رضایت و مشارکت زنان کارآفرین و صاحب نام در کارگروه های تخصصی برگزار کند و همچون گذشته بر پله نخستِ موفقیت در اجرای همایش ها و جشنواره ها بایستد.
غافلی در ادامه تاکید کرد: این جشنواره فرصتی طلایی  برای زنان است تا زیر یک سقف به شبکه بزرگ ارتباطی وصل شوند و اساتید به نام و صاحب سبک، نگاهی تکنیکال و راهبردی به مهارت ها و دستاورد های آنان داشته باشند. 
مدیر عامل گروه باتاب اندیش به افزایش سهم زنان در نیروی کار اشاره کرد و تاکید داشت: جایگاه بانوی سرزمین من در بلندترین قله های خودآگاهی و اثربخشی در مسیر موفقیت های اقتصادی است. مشارکت بالای زنان در اقتصاد می‌تواند با افزایش دادن عرضه کار، باعث افزایش تولید و توسعه اقتصادی کشورها شود. 
مدیر عامل گروه باتاب ضمن تشکر از حضور داوران و سخنرانان جشنواره اعلام کرد: خوشحالم که توانستم با برگزاری دومین جشنواره بانوی سرزمین من دستاوردهای زنان توانمند کشورم را به معرض نمایش بگذارم و گامی نوین در جهت معرفی بانوان کارآفرین و صاحب سبک بردارم.
 مفتخرم به حضور ۹۰۰ شرکت کننده در این جشنواره و انشالا که بتوانم با خلاقان این عرصه هر ساله این رویداد بزرگ را برگزار کنم و همراه باشم.
دکتر سیما فردوسی از روانشناسان مطرح و همچنین دکتر مرجان هوشیار به عنوان زنانی موفق و کارآفرین  ضمن سخنرانی در جشنواره بانوی سرزمین من اظهار داشتند: :  بانوان این سرزمین بیش از حمایت، به آگاهی نیاز دارند و با درایت و آگاهی می توانند جایگاه برابر خود را به دست بیاورند.
در انتها دستاوردهای زنان شرکت کننده در این جشنواره توسط دکتر مهری شیرازی، فاطمه سادات خرم دره، دکتر سوده توسلی، فرشته نگارشی، زانیاربلوری، نرگس قادری و فرحناز نقابت داوری شد.