:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

می‌توانید با تلفن همراه حساب بانکی باز کنید

با افتتاح چند طرح فناور در بانک صنعت و معدن از این پس مشتریان این بانک می‌توانند از طریق تلفن همراه خود افتتاح حساب کنند و پس از شناسایی هویت مشتری سایر خدمات بانکی هم از این بستر ارائه می‌شود که طبق گفته مسئولان این بانک این امکان در سال ۱۴۰۰ برای تمام مشتریان بانک صنعت و معدن فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۶۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
اقتصادگردان- امروز شش طرح فناورانه و زیر ساختی بانک صنعت و معدن با حضور مدیرعامل این بانک و رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری  و جمعی از مدیران ارشد خصوصی و بانک‌ها افتتاح شد که در ارتباط تصویری ساختمان جدید سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و اسکله  اختصاصی و جدید شرکت بازرگانی و خدمات بندری استان بوشهر افتتاح و بهره برداری شدند.

با ایجاد اسکله اختصاصی و جدید شرکت بازرگانی و خدمات بندری معادل ۸۰ درصد محصولات شوینده و صنایع شیمیایی کشور از این طریق تامین می‌شود و ۶۰ درصد بازار محصولات این شرکت در داخل و مابقی برای صادرات به کشورهای دیگر است.

در این مراسم معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن درباره جزئیات سه محصول فناوری این بانک گفت: سه محصولی که امروز از آن‌هه رونمایی می‌شود، سامانه احراز هویت غیرحضوری و امضا الکترونیک، سامانه اعتبارسنجی نشانی مشتریان، مرکز عملیات امنیت فاوا (soc) است.

یوسفی نیا گفت: سومین هدفی که بانک صنعت و معدن در حوزه خدمات فناوران و بانکداری دیجیتال پیگیری می‌کند، این است که موبایل شعبه مجازی این بانک شود و خدمات خود را از این بستر ارائه دهد.

وی افزود: با رونمایی از سامانه احراز هویت غیرحضوری نیاز به حضور مشتری شعبه نخواهد بود و می‌توانند در گوشی همراه خود افتتاح حساب را انجام دهند که در سال ۱۴۰۰ با امضای الکترونیک برای تمام مشتریان این امکان را ایجاد می‌کنیم و مشتری وقتی که در این سامانه شناسایی شود، به دنبال آن خدمات دیگر هم ارائه می‌شود.

یوسفی نیا در پایان اعلام کرد که سامانه اعتبارسنجی اصالت نشانی به ما کمک می‌کند تا مشتریان خود را به صورت مکانی شناسایی کنیم و به  اجازه می‌دهد تا آدرس مشتریان را دریافت کنیم تا ارزش افزوده ممکن بر روی آن‌ها اتفاق بیفتد. مرکز عملیات امنیت تضمین تدوام کسب وکار بانک است و موجب حفاظت از داده‌های بانک می‌شود و آن مبتنی بر استقرار بانکداری دیجیتال است که‌ به کسب‌و کارها کمک می‌کند.