:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
با امضای توافق‌نامه‌ای صورت می‌گیرد

راه‌اندازی مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه چادرملو در برج فناوری امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه اردکان و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توافق نامه همکاری امضا کردند که بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۱۶۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
اقتصادگردان- به منظور برقراری همکاری‏‌های پژوهشی مستمر میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه اردکان، پلتفرمی با عنوان «مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو» در برج فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‏‌اندازی می‌‏شود.

این پلتفرم با هدف توسعه زیرساخت‏‌های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم و حل مسائل فنی و راهبردی در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فولادی یکپارچه در کشور اجرا می‌شود.

این مرکز که با همکاری‌‏های سه‏‌جانبه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه اردکان اداره خواهد شد، ایجاد و گسترش فناوری‌‏های نوظهور همچون پردازشگرهای کلان داده‌‏ها، هوشمندسازی سامانه‏‌ها، فرآیندهای مواد پیشرفته، تحقیق و توسعه و مسائل فنی و مهندسی روز را در ساختار شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دستورکار خواهد داشت.

این توافق نامه با محوریت طراحی و تجهیز، راه‌اندازی و بهره‌برداری مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منعقد شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این جلسه دکتر سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر فاطمه بهجتی اردکانی رئیس دانشگاه اردکان، مهندس محمدناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و دکتر حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر حضور داشتند.