:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
نماینده داراب و زرین دشت:

نسبت به حل مشکل راه‌های مواصلاتی رسیدگی شود

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به نامناسب بودن وضعیت راه های مواصلاتی داراب و زرین دشت تاکید کرد: راه‌های مواصلاتی ما به قتلگاه مردم تبدیل شده است، چند شب گذشته تکه‌های بدن سه جوان را از میان پاره های آهن خودرو بیرون آوردند.
کد خبر: ۱۶۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
اقتصادگردان- محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: باغداران آسیب دیده از سرما منتظر پرداخت غرامت هستند، از دولت تقاضا می کنم در پرداخت خسارت به کشاورزان تسریع کند چرا که کشاورزان منتظر هستند و باید تا قبل از زمان مقرر در راستای کشت جایگزین اقدام کنند.

وی خطاب به وزیر راه عنوان کرد: راه‌های مواصلاتی داراب و زرین‌دشت به قتلگاه مردم تبدیل شده است، چند شب گذشته تکه‌های بدن سه جوان را از میان پاره های آهن خودرو بیرون آوردند، دو هفته گذشته نیز همکاران شما در بازدید از مسیر شیراز - بندرعباس دچار سانحه شدند که در آن تصادف نیز سه نفر فوت شدند، روا نیست نسبت به حل مشکل راه‌های مواصلاتی کوتاهی صورت گیرد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: علیرغم برگزاری جلسات متعدد در خصوص مشکل آبرسانی، هنوز تعدادی از روستاها داراب و زرین‌دشت با مشکل کمبود آب مواجه هستند، با توجه به نزدیکی به پایان سال دولت باید بر قیمت و توزیع ارزاق عمومی نظارت کند تا سال جدید به کام مردم تلخ نشود.