:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

معارفه عضو جدید هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران

مراسم تودیع و معارفه عضو جدید هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران با حضور مدیرعامل، هیات مدیره، معاونین و مدیران این بانک برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مدیرعامل این بانک ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خانم تانیا یغمایی در این بانک گفت: به اذعان همه مدیران بانک توسعه صادرات، خانم یغمایی طی بیش از چهار سال همکاری با حسن خلق، آرامش و برخورد حرفه ای نام نیک از خود به جای گذاشته اند.
دکتر صالح آبادی اذعان داشت: خانم یغمایی در حوزه فعالیت خود بسیار حرفه ای، صریح و صادقانه عمل کرده اند و امیدواریم از تجربیات ایشان در آینده استفاده نیز بهره مند شویم.
وی با اعلام اینکه خانم یغمایی در سمت مشاور، همکاری های خود را با بانک توسعه صادرات ایران ادامه خواهد داد، گفت: سرکار خانم دکتر نجفی نیز از ویژگی هایی چون سعه صدر، متانت و تخصص در حوزه بانک های توسعه ای برخوردارند و جایگزین مناسبی برای خانم یغمایی در بانک خواهند بود.
صالح آبادی به سابقه فعالیت خانم نجفی در صندوق توسعه ملی، بانک صنعت و معدن و سازمان هدف مندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: امیدوارم ایشان با همراهی و همدلی هرچه بیشتردر جریان امور بانک قرار گرفته و منشا اثرات مثبت و خیر برای این بانک توسعه ای و جامعه صادراتی کشور باشند.
نرگس نجفی نیز با تشکر از وزیر اقتصاد و دولت محترم گفت: از اعتماد جناب آقای دژپسند و مجموعه دولت برای سپردن این مسئولیت سپاسگزارم؛ امیدوارم روند اعطای مسئولیت هایی از این دست به زنان در نظام بانکی کشور ادامه داشته باشد.
وی با تشکر ویژه از خانم یغمایی گفت: امیدوارم بتوانم با تعامل، همفکری و همدلی با اعضای هیات مدیره و مدیران بانک توسعه صادرات، به هدف گذاری این نهاد توسعه ای برای دستیابی به عنوان اگزیم بانک برتر منطقه در 1404 موثر واقع شوم.
نجفی با تاکید بر اهمیت تعامل سازنده نیروی انسانی در سازمان ها اظهار داشت: بی تردید بالندگی هر سازمان و نهادی در گرو برخورداری از سرمایه انسانی است و این مهم جز با همدلی و همراهی نیروها میسر نخواهد بود.