:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
چتر دانش برگزار می کند

دوره فشرده و کامل حقوق اراضی و املاک با حضور استاد بشیری

موسسه حقوقی چتر دانش یک دوره فشرده و کامل حقوق اراضی و املاک را در این موسسه طی روزهای 7 تا 9 اسفند ماه 99 برگزار خواهد کرد. مدرس این دوره آقای عباس بشیری وکیل پایه یک دادگستری، حقوق دان و مولف 45 کتاب حقوق کاربردی و صاحب نظر و متخصص در زمینه املاک و اراضی است
کد خبر: ۱۶۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
خبراقتصادی - عموم علاقه مندان، دانشجویان، وکلا و حقوق دانان، کارکنان ثبت، کارشناسان املاک و اراضی، مالکان، مدیران و کارکنان بخش های کشاورزی و صنعتی، مدیران حقوقی شرکت ها و سازمان های اقتصادی مختلف و سایر شغل ها و حرفه های مرتبط با موضوع می توانند در این دوره شرکت کنند و پس از پایان این دوره به شرکت کنندگان در این کلاس ها، گواهینامه رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه خواهد شد.
جلسات این دوره روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه 7 و 8 و 9 اسفند 99 از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر برگزار خواهد شد . علاقه مندان برای شرکت در این دوره ارزشمند با  موسسه چتر دانش با شماره تلفن 02166414848 داخلی 142 تماس حاصل فرمایید.
برگزاری کلاس ها در تهران میدان انقلاب موسسه چتر دانش خواهد بود.

از سوی دیگر سایر علاقه مندان و افراد برای مشاوره حقوقی در زمینه حقوق اراضی و املاک می توانند با شماره تلفن 09211965540 جهت تعیین وقت مشاوره با آقای بشیری متخصص در امور املاک و اراضی و همچنین سایر وکلا و حقوق دانان تماس حاصل فرمایند.