:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
دلار کانادا ۰.۴ درصد در برابر دلار آمریکا رشد داشت.

ارزش دلار کانادا 4 دهم درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت

داده های آمار کانادا نشان داد اقتصاد کانادا در ماه نوامبر ۰.۷ درصد رشد کرد و از سود ۰.۴ درصدی تخمین زده شده، فراتر رفت. برآورد اولیه به افزایش ۰.۳ درصدی تولید ناخالص داخلی دسامبر اشاره داشت، در حالی که رشد سالانه سه ماهه چهارم ۷.۸ درصد بود
کد خبر: ۱۶۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
خبراقتصادی - دلار کانادا با غلبه اقتصاد بر تعطیلی‌ها، رشد داشت. به گزارش رویترز، دلار کانادا ۰.۴ درصد در برابر دلار آمریکا رشد داشت.
روز جمعه ارزش دلار کانادا در برابر همتای آمریکایی خود تقویت شد همانطور که داده ها نشان می دهد رشد بیش از انتظار اقتصاد داخلی نوسانات وال استریت را جبران می کند، و لوونی بخشی از افت این هفته را بر می گرداند.

داده های آمار کانادا نشان داد اقتصاد کانادا در ماه نوامبر ۰.۷ درصد رشد کرد و از سود ۰.۴ درصدی تخمین زده شده، فراتر رفت. برآورد اولیه به افزایش ۰.۳ درصدی تولید ناخالص داخلی دسامبر اشاره داشت، در حالی که رشد سالانه سه ماهه چهارم ۷.۸ درصد بود.

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو گفت: شرکت های هواپیمایی مهم کانادا توافق کرده اند که از روز یکشنبه همه پروازها به مکزیک و کارائیب را به مدت سه ماه به حالت تعلیق درآورند در حالیکه دسترسی به واکسن COVID-۱۹ دراین کشور با وقفه روبرو شده است.

دلار کانادا با ۰.۴ درصد افزایش در ۱.۲۷۸۰ نسبت به دلار امریکا، یادر ۷۸.۲۵ سنت ایالات متحده معامله شد، در حالی که در بازه ۱.۲۷۳۸ تا ۱.۲۸۷۴ معامله شد. پس از چند روز متغیر در وال استریت، در طول این هفته، لوونی ۰.۴ درصد کاهش داشت.

روز جمعه شاخص های سهام ایالات متحده سقوط کردند در حالی که سرمایه گذاران اثربخشی واکسن COVID-۱۹ جانسون و جانسون را می سنجیدند واختلاف بین صندوق های سرمایه گذاری وال استریت و سرمایه گذاران خرد موجب نوسان شد.

قیمت نفت، جز صادرات اصلی کانادا، ۰.۳ درصد کاهش یافت و به   ۵۲.۲۰دلار در هر بشکه رسید، در حالی که بازده اوراق قرضه دولت کانادا با همراستای با خزانه داری ایالات متحده در یک منحنی با شیب تندتر جای گرفت. بازده ۱۰ ساله خزانه داری ۲.۷ واحد پایه افزایش یافت و به ۰.۹۰۱ درصد رسید.  اقتصاد کانادا در ماه نوامبر ۰.۷ درصد رشد داشت. قیمت نفت ایالات متحده ۰.۳ درصد پایین تر قرار گرفت.  تجارت بازده اوراق قرضه کانادا در یک منحنی با شیب تندتر جای گرفته است