:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س)

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، همسر وفادار امام اول شیعیان و مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) را به تمامی امت مسلمان به ویژه مادران و همسران شهدا تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۶۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این پیام با اشاره به نامگذاری سالروز وفات حضرت ام البنین (س) به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرد: حضرت ام البنین در راه دفاع از دین و اهل بیت پیامبر اکرم(ص)، چهار فرزند برومند خود را که شاخص ترین آنان حضرت قمر بنی هاشم بود، تقدیم کرد و اوج ایثار و فداکاری خود را در این زمینه به منصه ظهور رساند.
وی با بیان این نکته که مادران و همسران شهدا، پیروان راستین راه حضرت ام البنین(س) در عرصه جهاد و شهادت هستند، اظهار داشت: بی تردید، حضور پربرکت این عزیزان، نگهدارنده و پرورش دهنده پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
دکتر بیگدلی، جایگاه مادران و همسران شهدا را همچون حضرت ام البنین(س)، جایگاهی والا و درخور ستایش خواند و اظهار امیدواری کرد که راه و مسیری که شهدا از صدر اسلام تاکنون، طی کرده اند همواره پر رهرو و ثمره خون آنان، ترویج کننده هرچه بیشتر اصول انسانیت و آزادگی در سراسر جهان باشد.