:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

ستاد اجرایی فرمان امام ۶۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرد

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: این نهاد طی چند سال گذشته در بخش‌های مختلف ۶۵۰ هزار شغل را در استان‌های کشور ایجاد و حدود ۲ هزار باب مدرسه نیز احداث کرده است.
کد خبر: ۱۶۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
اقتصادگردان- محمد مخبر روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از سه هزار طرح اشتغال کولبران در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه اظهار داشت: در کردستان نیز کارهای خیلی خوبی انجام شده و تاکنون هشت هزار طرح با یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۴۰ هزار شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار طرح با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کردستان در دست اجرا است، افزود: مصوب کردیم برای سال آینده نیز پنج هزار طرح و ۱۵ هزار شغل در کردستان ایجاد شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ضمن تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات کولبران کردستان، یادآور شد: طرح‌های این نهاد با تکیه بر مردم و با حمایت از آنان اجرا می‌شود و اگر موفقیتی نیز در بخش‌های مختلف بدست آوردیم به دلیل کمک مردم بوده است.

مخبر به بحث تولید واکسن کرونا توسط ستاد اجرایی اشاره کرد و گفت: در بخش‌های مختلف از جمله تجهیزات، درمان، دارو و امکانات تشخیصی بر خلاف تصور بیگانگان کارهای بزرگی انجام دادیم به طوریکه اکنون چند کشور از ما تقاضای پیش خرید واکسن کرونا کرده‌اند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب سفر یک روزه در کردستان حضور یافته است، بازدید از طرح جهش تولید در دیم‌زارها، نمایشگاه و رونمایی از پنج هزار طرح اشتغال اجتماع محور، شرکت در آیین پایانی کاک برکت، امضای تفاهم‌نامه برکت و دانشگاه کردستان، آغاز طرح اقدام ملی مسکن و افتتاح خانه مددجویی و دیدار با نماینده ولی فقیه از برنامه های وی است.