:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰

صندوق کارآفرینی امید لاهیجان ۲۶میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

رییس صندوق کار آفرینی امید شهرستان لاهیجان با اشاره به افتتاح یک پروژه بومگردی در دهه فجر ، از پرداخت ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات توسط این صندوق طی ۹ ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
اقتصادگردان- رحیم آزموده اظهار داشت: طی ۹ ماه امسال مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات به شرکت تعاونی چایکاران پرداخت شده است که زمینه اشتغال حداقل ۷ نفر را در روستاهای شهرستان فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد : بر اساس قرارداد عاملیت با معاونت توسعه روستایی و مناطق روستایی کشور به ۳۳۲ نفر از روستاییان شهرستان لاهیجان تسهیلات در طی ۹ ماه سالجاری پرداخت شده است.

رییس صندوق کار آفرینی امید شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: ۲۶ میلیارد ریال در اجرای فاز یک شرکت دامیاران تسهیلات پرداخت می شود و در سال آینده نیز در اجرای فاز دوم این شرکت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به گفته وی این واحد بومگردی با دریافت ۳۲۵ میلیون تومان تسهیلات و با آورده ۵۰۰ میلیون تومانی متقاضی و با احداث چهار سوییت در روستای کوهبنه لاهیجان و با اشتغالزایی دو نفر در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح و به بهرداری می رسد.

فرماندار لاهیجان گفت: اکثر بانک ها و صندوق کارآفرینی امید شهرستان در راستای اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات حداکثر همکاری داشته اند و همین همکاری باعث شده است رتبه اولی شهرستان لاهیجان در ایجاد اشتغال در سطح استان استمرار یابد.

یونس محمودی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر  با حضور مسوولان استانی افزود:  ۷۴ پروژه با اعتبار ۸۶ میلیارد ریال و ۲۹۱ میلیون تومان با ایجاد ۴۵۳ فرصت شغلی به بهره برداری می رسد."